جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۳:۲۲
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

تکریم خانواده‌های شهدا از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، حسین شکرویان روز چهارشنبه با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به خاندان شهدا و ایثارگران اظهار کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، عرصه علمی و بسیاری از حوزه‌های مختلف نقش شهدا و حضور بی‌بدیل آنها انکارناپذیر است. وی با بیان اینکه […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، حسین شکرویان روز چهارشنبه با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به خاندان شهدا و ایثارگران اظهار کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، عرصه علمی و بسیاری از حوزه‌های مختلف نقش شهدا و حضور بی‌بدیل آنها انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند، افزود: شهدا در مقام شفاعت هستند و اولین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده آنهاست، خانواده شهدا باید قدردان جایگاه خود باشند و هیچ گاه به فکر معاوضه آن با برترین‌های دنیا نباشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید شهرستان های تهران با بیان اینکه عملکرد خانواده شهدا نزد خداوند دارای مزد و پاداش است، عنوان کرد: از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است، احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

شکرویان ادامه داد: خانواده شهدا نیز بی شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه خواهند داد و برای جامعه الگو و الهام‌بخش خواهند بود.

وی جایگاه خانواده شهدا و به ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار × پنج =