جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۳:۱۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

وزارت بهداشت: شهرآورد پایتخت به تاریخ دیگری موکول شود

عباس شاهسونی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت فرهنگ سار درباره برگزاری شهرآورد پایتخت بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال بیان کرد: پیشنهاد تغییر تاریخ برگزاری شهرآورد پایتخت به سازمان لیگ فوتبال ارائه می‌شود. وی ادامه داد: با توجه به شرایط آلودگی هوای پایتخت بهتر است این بازی فوتبال به تاریخ دیگری موکول […]



عباس شاهسونی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت فرهنگ سار درباره برگزاری شهرآورد پایتخت بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال بیان کرد: پیشنهاد تغییر تاریخ برگزاری شهرآورد پایتخت به سازمان لیگ فوتبال ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آلودگی هوای پایتخت بهتر است این بازی فوتبال به تاریخ دیگری موکول شود. توصیه ما این است که با توجه به ناسالم بودن هوا برای همه گروه‌ها و عدم وجود ناپایداری هوا، این بازی در تاریخ دیگری برگزار شود.

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اظهار کرد: این پیشنهاد به سازمان لیگ فوتبال ارائه می‌شود. برگزاری بازی در این شرایط برای سلامت بازیکنان و افراد حاضر خطرناک است.

به گزارش فرهنگ سار، شاهسونی امروز بعد از ظهر نیز درباره وضعیت هوای تهران گفت: کیفیت هوای کلانشهر تهران در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد و از عموم مردم به خصوص گروه‌های حساس می‌خواهیم که از تردد غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار × 3 =