جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۲۶:۱۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱

امام جمعه گناوه: طرح لاله‌های روشن یاد شهدا را زنده نگه می‌دارد

به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در آبین  اختتامیه طرح ملی لاله‌های روشن در دبستان حضرت رقیه این شهر افزود: هر چه نام و یاد شهدا در جامعه پررنگ تر باشد ،  نسل جوان و دانش آموز  بیشتر با ایثار، فداکاری و شجاعت آن عزیزان  آشنایی بهتر پیدا خواهند کرد. وی اظهارکرد: اگرچه […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در آبین  اختتامیه طرح ملی لاله‌های روشن در دبستان حضرت رقیه این شهر افزود: هر چه نام و یاد شهدا در جامعه پررنگ تر باشد ،  نسل جوان و دانش آموز  بیشتر با ایثار، فداکاری و شجاعت آن عزیزان  آشنایی بهتر پیدا خواهند کرد.

وی اظهارکرد: اگرچه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام هستند اما ولی نعمتان انقلاب ثابت کردند با همه مشکلات از راه انقلاب، شهدا و ولایت جدا نخواهند شد.

در پایان این محفل معنوی از خانواده شهیدان شاخص حر و حسین خسروی بعنوان شهدای شاخص دانش آموزی شهرستان گناوه تقدیر شد.

افتتاحیه طرح ملی لاله‌های روشن یادواره ۳۶ شهید دانش آموز و ۶ شهید فرهنگی گناوه  دی امسال در دبیرستان دخترانه عترت گناوه برگزار شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده که از این مجموع ۳۶ دانش آموز و ۶ فرهنگی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 + 20 =