جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۳:۵۸:۳۲
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

امام جمعه دیلم: شهدا نماد ایستادگی ایران اسلامی هستند

به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام محمود اسدی روز شنبه در آیین تشییع و خاک‌سپاری پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دیلم افزود: حضور شهدای گمنام در این منطقه یک موهبت الهی است که افتخار آن نصیب مردم این شهرستان شده‌است. وی اظهارکرد: حضور غیرقابل توصیف مردم ولایتمدار شهر دیلم در مراسم استقبال، تشییع و […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام محمود اسدی روز شنبه در آیین تشییع و خاک‌سپاری پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دیلم افزود: حضور شهدای گمنام در این منطقه یک موهبت الهی است که افتخار آن نصیب مردم این شهرستان شده‌است.

وی اظهارکرد: حضور غیرقابل توصیف مردم ولایتمدار شهر دیلم در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید عالیقدر که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گرفت، نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است.

تشییع پیکر این شهید والامقام با حضور مردم مومن و  شهیدپرور این شهرستان بدلیل شیوع ویروس کرونا از مصلای جمعه این شهر بصورت خودرویی و موتوری آغاز و پس از عبور از خیابان‌های شهر به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان منتقل و در این مکان به خاک سپرده شد.

این شهید گمنام  جوانی ۱۶ ساله است که در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده‌است.

با تدفین و خاکسپاری این شهید والامقام در شهرستان دیلم درمجموع هشت شهید گمنام آرمیده‌اند که از این مجموع ۶ شهید در شهر دیلم و ۲ شهید در بندر امام حسن به خاک سپرده شده‌اند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۸۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 − 1 =