جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۴:۵۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

برگزاری ۱۰۰ هزار دادرسی الکترونیک در سال جاری

به گزارش خبرنگار قضایی فرهنگ سار، غلامحسین اسماعیلی روز سه ‌شنبه در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد رجبیه و برکات  این ماه با  اشاره به راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از حضور مردم عزیز، بصیر و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کنم. حضور چشمگیر مردم با هدف تجدید عهد با بنیانگذار انقلاب اسلامی […]



به گزارش خبرنگار قضایی فرهنگ سار، غلامحسین اسماعیلی روز سه ‌شنبه در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد رجبیه و برکات  این ماه با  اشاره به راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از حضور مردم عزیز، بصیر و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کنم. حضور چشمگیر مردم با هدف تجدید عهد با بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با رهبر عظیم الشان انقلاب و اعلام وفاداری ملت به انقلاب انجام شد.

وی ادامه داد: مردم با وجود شرایط کرونایی در کشورا حماسه دیگر آفریدند و کرونا که بسیاری از نظامات اجتماعی را برهم زده اما حریف اجتماع میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد.

اسماعیلی اظهارداشت: حماسه حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای جاودانه و همیشگی است و راهبرد خدشه ناپذیر ملت در دفاع جانانه از انقلاب و دستاوردهای آن در برابر بیگانگان است.

وی افزود: مردم بار دیگر حماسه آفریدند و وظیفه مسوولان را سنگین تر کردند و امروز پاسداشت این حماسه مردم و خدمت به مردم و اجرای عدالت در جامعه وظیفه مسئولان است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت:‌ قوه قضاییه به عنوان یک نهاد خدمتگزار به مردم و جامعه، همه تلاش خود را به کار گرفته تا علی رغم همه محدودیت های کرونا احقاق حق و رسیدگی به دادخواست ها را به هیچ عنوان به تعویق نیاندازد و با استفاده از دادرسی های الکترونیک و توسعه زیرساخت‌های فناوری در قوه قضاییه امر دادرسی را به انجام برساند.

اسماعیلی افزود: در سال جاری برای انجام دادرسی های الکترونیکی ۲۵۰۰ اتاق در واحدهای قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان ها به سیستم دادرسی الکترونیک مجهز شد و قوه قضاییه با توسعه فناوری های نوین تلاش می کند بهنگام و به موقع دادرسی ها را به انجام برساند.

ادامه دارد…

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × چهار =