جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۴:۰۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵

جانبازان آئین پرست فرد، کریمی و اسماعیلی به یاران شهید خود پیوستند

 جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «محمدعلی آئین پرست فرد» از جانبازان گرانقدر بمباران هوایی شهر مهران بعد از سال‌ها رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در صحن امامزاده سید حسن (ع) به خاک سپرده شد. این جانباز گرانقدر در جریان […]



 جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «محمدعلی آئین پرست فرد» از جانبازان گرانقدر بمباران هوایی شهر مهران بعد از سال‌ها رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.
پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در صحن امامزاده سید حسن (ع) به خاک سپرده شد.

این جانباز گرانقدر در جریان بمباران هوایی شهر مهران به دست رژیم جنایتکار بعث عراق در تاریخ ۱۶ شهریورماه سال ۵۹ از ناحیه پای راست، دچار مجروحیت قطع عضو شد و به افتخار جانباری نائل آمد و سرانجام نیز در تاریخ ۳۰ شهریورماه سال جاری به خیل شهدا پیوست.

جانباز ۷۰ درصد «مجید کریمی» به یاران شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد «مجید کریمی» از جانبازان گرانقدر بمباران هوایی شهر ایلام بعد از سال‌ها رنج ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در صحن امامزاده علی صالح (ع)  به خاک سپرده شد.

این جانباز گرانقدر در جریان بمباران هوایی شهر ایلام به دست رژیم جنایتکار بعث عراق در تاریخ ۱۵ خرداد ماه سال ۶۱ از نواحی پای چپ (قطع عضو)، سر و صورت و دست چپ دچار مجروحیت شد و به افتخار جانبازی نائل آمد و سرانجام در تاریخ ۳۰ شهریورماه به خیل شهدا پیوست.

جانباز ۷۰ درصد «غلامرضا اسماعیلی» به یاران شهیدش پیوست

 جانباز ۷۰ درصد «غلامرضا اسماعیلی» یکی از حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس، بعد از تحمل رنج ناشی از مجروحیت، به یاران شهیدش پیوست.
مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر پاک این شهید بزرگوار، با حضور جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرعباس در بهشت زهرای باغو برگزار شد.
شهید غلامرضا اسماعیلی سال ۴۵ در بخش فین از توابع شهرستان بندرعباس دیده به جهان گشود و سال ۶۶ در منطقه کردستان در درگیری با نیروهای عراقی و به دلیل برخورد با مین، پای چپ و دست راستش به شدت مجروح شد و سرانجام ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مادر شهیدان «صفری کرهرودی» به فرزندان شهیدش پیوست

 حاجیه‌ خانم «سارا مددی کرهرودی» مادر شهیدان والامقام «احمد و عباس صفری کرهرودی» پس از سال‌ها رنج فراق به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید احمد صفری کرهرودی در دومین روز از خردادماه سال ۱۳۴۱ در شهرستان اراک متولد و در ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه والای شهادت رسید.
 شهید عباس صفری کرهرودی در سوم فروردین‌ماه سال ۱۳۴۳ در شهرستان اراک متولد و در ۲۸ اسفندماه سال ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه به درجه والای شهادت رسید.

پدر شهیدان «رستمی» به دیدار شهیدانش نائل شد

«خیری آقا رستمی» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «حسن و حسین رستمی» از استان چهارمحال و بختیاری بر اثر کهولت سن در ۹۴ سالگی به دیدار شهیدانش نائل شد.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری این پدر فداکار و صبور در شهر جونقان برگزار و در قطعه ایثارگران در جوار گلزار مطهر شهدا به خاک سپرده شد.
حسین رستمی سال ۴۵ در شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان متولد شد و پس از حضور در جبهه به اسارت نیروهای عراقی درآمد و پس از آزادی سال ۸۳ در جاده شهرکرد-فرخشهر دچار سانحه رانندگی شد و به شهادت رسید.
برادر این شهید حسن متولد سال ۴۸ در جونقان متولد شد و سال ۶۶ در شاخ شمیران بر اثر اصابت ترکش به سر و شکم به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 4 =