جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۶:۲۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

بخشدارریگ گناوه: سیره شهیدان رجایی و باهنر خدمت به محرومان بود

به گزارش فرهنگ سار، محمدحسن بازویی روز یکشنبه به همراه جمعی از مسئولان ادارات در محل گلزار شهدای گمنام به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: روحیات ساده زیستی و خدمتگزاری و خلوص شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر موجب محبوبیت آنان در میان مردم شده‌است. وی اظهارداشت: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید […]



به گزارش فرهنگ سار، محمدحسن بازویی روز یکشنبه به همراه جمعی از مسئولان ادارات در محل گلزار شهدای گمنام به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: روحیات ساده زیستی و خدمتگزاری و خلوص شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر موجب محبوبیت آنان در میان مردم شده‌است.

وی اظهارداشت: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهدا، افق تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را ترسیم و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور برسانند.
بخشدار بندرریگ با ستودن خدمات تلاشگران عرصه سلامت گفت: به روان کادر بهداشتی و درمانی که جان خویش را برای  تامین سلامت هموطنان و مبارزه با ویروس کرونا در طبق اخلاص گذاشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند درود می فرستیم  و از خدمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در شرایط دشوار در حال خدمت به بیماران هستند، تقدیر می‌شود.

در این آیین  مسئولان ادارات با  قرائت فاتحه  و ادای احترام با شهدا تجدید بیعت کردند.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در دوران دفاع مقدس ۲۲ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است و  ۳ شهید گمنام در آن شهر آرمیدند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 + سه =