جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۳۲:۰۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

توانمندسازی مددجویان اولویت اصلی کمیته امداد است

به گزارش فرهنگ سار، سید مرتضی بختیاری روز (دوشنبه) در نشست خبری با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های رسانه‌ها نهادینه کردن فرهنگ خیر، احسان و انفاق است، اظهار داشت: جامعه‌ای که به سلاح انفاق مجهز باشد، هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد. وی با اشاره به گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور گفت: این ویروس هزینه‌هایی به […]



به گزارش فرهنگ سار، سید مرتضی بختیاری روز (دوشنبه) در نشست خبری با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های رسانه‌ها نهادینه کردن فرهنگ خیر، احسان و انفاق است، اظهار داشت: جامعه‌ای که به سلاح انفاق مجهز باشد، هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد.
وی با اشاره به گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور گفت: این ویروس هزینه‌هایی به وجود آورد که برای هیچ‌یک از دستگاه‌ها پیش‌بینی نشده بود.
رئیس کمیته امداد افزود: امیدواریم که با همکاری بنیاد مستضعفان، خیّرین و مراکز نیکوکاری، مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.
بختیاری گفت: توانمندسازی و ایجاد درآمدهای پایدار در صدر فعالیت و اولویت ‌های کمیته امداد قرار دارد؛ نگاه بیرونی به کمیته امداد یک نگاه حمایتی است، اما به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی از نگاه حمایتی گذر کردیم و توانمندسازی مددجویان را سرلوحه کار خود قرار دادیم.
وی با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه اشتغال، ساخت مسکن و گره‌گشایی از کار مددجویان و نیازمندان تجربیات زیادی دارد، عنوان کرد: ایجاد اشتغال و مسکن‌سازی برای مددجویان از اقدامات کمیته امداد در سال ۱۳۹۹ بوده است.
رئیس کمیته امداد اظهار داشت: کرونا باعث شد ۴۰۰ میلیون شغل در جهان از بین برود اما در کمیته امداد با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نه‌تنها کاهش اشتغال نداشتیم، بلکه ۳۰ درصد آمار اشتغال نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش یافته است.
ادامه دارد…

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × 1 =