جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۰۶:۱۳
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

ایستادگی آزادگان در زندان‌های رژیم صدام ستودنی است

حمید علی صمیمی روز سه شنبه درباره اقدامات انجام شده به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور در گفت گو با خبرنگار فرهنگ سار افزود:‌ به همین مناسبت با عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد با حضور در برخی مناطق بنیاد شهید تهران بزرگ از جمله مناطق ۲۱ و […]



حمید علی صمیمی روز سه شنبه درباره اقدامات انجام شده به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور در گفت گو با خبرنگار فرهنگ سار افزود:‌ به همین مناسبت با عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد با حضور در برخی مناطق بنیاد شهید تهران بزرگ از جمله مناطق ۲۱ و ۹ از برادران آزاده میرودود و شنوا، ایثارگران دفاع مقدس و رئیس این مناطق تجلیل شد.
وی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: حضور در کنار آزادگان باعث افتخار و سربلندی است و امروز فرصت مغتنمی است تا قدردان صبر و ایثار این اسطوره ها و اسوه های مقاومت و پایداری باشیم.
صمیمی افزود: همراه با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در گلزار شهدای تهران با نثار گل به مقام شامخ شهدای آزاده و قرائت فاتحه بر سر مزار سید الاسرا سردار شهید حسین لشگری و دیگر شهدا و آزادگان متوفای یاد و خاطره این یاران سفر کرده ادای احترام شد.

مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ ادامه داد:‌ در راستای تجلیل از مقام شامخ آزادگان، مسابقه فوتبال میان تیم های پیشکسوتان بنیاد شهید و استقلال تهران و همچنین بنیاد شهید و یاران رسانه برگزار شد.

وی ادامه داد: ‌دیدار آزادگان تهران بزرگ از مدافعان سلامت در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) و کوه پیمایی آزادگان از اقدامات دیگر بنیاد در جهت احترام به جامعه ایثارگری بود.

در مراسم دیگری از جمله بازدید با خانواده شهدا و آزادگان عزیز ه همراه سعید کهنسال و داود نورچه ای معاونان توسعه و فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان تهران با اهدای گل و لوح سپاس از آزادگان گرانقدر قدردانی شد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 + 8 =