جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۹:۲۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

نمایش آثار هنری شهدا در نمایشگاه دائمی مجلس شورای اسلامی

به گزارش فرهنگ سار، این نمایشگاه همزمان با چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده و نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران او افتتاح شد. این نمایشگاه شامل ۱۰۰ اثر از آثار هنری، نقاشی، خوش‌نویسی، خطاطی، کتابت و کاریکاتور جمعی از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. در نمایشگاه “هنر مردان خدا” آثار […]



به گزارش فرهنگ سار، این نمایشگاه همزمان با چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده و نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران او افتتاح شد. این نمایشگاه شامل ۱۰۰ اثر از آثار هنری، نقاشی، خوش‌نویسی، خطاطی، کتابت و کاریکاتور جمعی از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

در نمایشگاه “هنر مردان خدا” آثار نقاشی شهید مصطفی چمران، شهید احمد کشوری و دیگر شهدای هنرمند به نمایش گذاشته شده و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

در حاشیه این نمایشگاه قرآن نفیسی با کتابت یکی از شهدای هنرمند، توسط رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به حسن نوروزی، نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان و نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و از جانبازان دفاع مقدس، تقدیم شد.

براساس این گزارش علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همسر و فرزندان شهید فخری‌زاده و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از مراسم افتتاح، از این نمایشگاه بازدید کردند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار × چهار =