جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۳۲:۱۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

سردار سرتیپ مرتضی قربانی عصر جمعه در آیین بزرگداشت حماسه سازان عملیات خیبر، یادبود سردار شهید اصغر فتاحی و شهدای عملیات خیبر در اراک افزود: جمهوری اسلامی ایران با اهدای ۲۴۰ هزار شهید در راه اسلام و انقلاب اکنون در اوج قدرت، عزت، عظمت، اقتدار و قله‌های علمی جهان قرار داشته و شانه به شانه ابرقدرت‌های […]



سردار سرتیپ مرتضی قربانی عصر جمعه در آیین بزرگداشت حماسه سازان عملیات خیبر، یادبود سردار شهید اصغر فتاحی و شهدای عملیات خیبر در اراک افزود: جمهوری اسلامی ایران با اهدای ۲۴۰ هزار شهید در راه اسلام و انقلاب اکنون در اوج قدرت، عزت، عظمت، اقتدار و قله‌های علمی جهان قرار داشته و شانه به شانه ابرقدرت‌های جهانی به پیش می‌رود.

وی با یادآوری تحریم‌های ظالمانه دشمنان و ارایه نکردن تجهیزات و قطعات برای بازسازی هواپیماها به کشور ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی، رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و خون شهدا در بیشتر حوزه‌های علمی و نظامی به خودکفایی دست یافته ‌است.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، عملیات خیبر را از جمله عملیات‌های اساسی در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: رزمندگان استان مرکزی و قم در ضلع مجنون جنوبی حماسه آفریدند و با پوست و خون جلوی دشمنان ایستادگی کرده و مجنون شمالی و جنوبی را حفظ کردند.

سردار قربانی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام و قرآن در دوران دفاع مقدس ثابت کردند جوانان ایران تا زمانی که پیرو آرمان‌های امام شهدا و ولایت فقیه باشند، تمامی توطئه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی با رهبری امام شهدا در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور در دست دشمنان باقی بماند.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: امروز دشمنان با بهره‌گیری از شبکه‌های مجازی، اینترنت، سایت‌ها و فضای مجازی به دنبال فریب، بدبینی و انحراف جوانان و نوجوانان و جدایی آنان از پدر و مادر و کانون خانواده هستند.

سردار قربانی افزود: رزمندگان اسلام همانند دوران جنگ تحملیلی وظیفه دارند در این برهه از زمان به میدان آمده و راهبری جوانان را برعهده گیرند.

استان مرکزی در دفاع مقدس ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

7 + چهار =