جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۳:۱۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

اولویت خدمات دیجیتال در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رحیم نریمانی روز چهارشنبه به خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار گفت: در نشستی مشترک با مسئولان فرهنگی سپاه پاسداران، این عزیزان با اقدامات این اداره ‌کل در بخش انتشار فرهنگ ایثار و شهادت از جمله پایگاه خبری نوید شاهد، گروه مجلات شاهد و کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت آشنا شدند.  مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد […]



رحیم نریمانی روز چهارشنبه به خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار گفت: در نشستی مشترک با مسئولان فرهنگی سپاه پاسداران، این عزیزان با اقدامات این اداره ‌کل در بخش انتشار فرهنگ ایثار و شهادت از جمله پایگاه خبری نوید شاهد، گروه مجلات شاهد و کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت آشنا شدند. 

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید افزود: در این بازدید به معرفی اجمالی از امکانات پایگاه خبری نوید شاهد پرداخته شد.

نریمانی تصریح کرد: اکنون همه مطالب ماهنامه های «شاهد کودک»، «شاهد نوجوان»، «شاهد جوان» و «شاهد یاران» به صورت الکترونیک روی سایت نوید شاهد قرار گرفته و علاقه مندان برای پر کردن اوقات فراغت خود می توانند از مطالب آن استفاده کنند. 

مدیرکل انتشارات بنیاد خاطر نشان کرد: در این دیدار با دکتر مجید بذرافکن معاون فرهنگی اجتماعی سپاه درباره حوزه هایی هم چون «تلویزیون اینترنتی ایثار» و «تولید ماهنامه های ترویجی و تخصصی حوزه ایثار» تبادل نظر صورت گرفت. 

مجید بذرافکن معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و احسان محمد حسنی مسئول سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج روز گذشته(سه شنبه) از پایگاه خبری نوید شاهد دیدار کردند.

به گزارش فرهنگ سار پیشتر مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید گفته بود: کتابهای نشر شاهد با ترجمه انگلیسی منتشر می‌شود.

به گفته نریمانی، تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۰ نرم‌افزار چندرسانه‌ای، ۱۱۵ کتاب گویا و ۱۵ کتاب نشر شاهد با ترجمه انگلیسی تولید و منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × چهار =