جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸:۵۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

ابراهیم باخدا جانباز ۷۰ درصد به خیل شهدا پیوست

به گزارش حوزه ایثار وشهادت فرهنگ سار، ‌ابراهیم باخدا جانباز سرافراز ۷۰ درصد و یادگار دوران دفاع مقدس از استان البرز پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست. پیکر پاک این شهید سرافراز در گلزار شهدای امام زاده هادی علیه السلام ینگه […]



به گزارش حوزه ایثار وشهادت فرهنگ سار، ‌ابراهیم باخدا جانباز سرافراز ۷۰ درصد و یادگار دوران دفاع مقدس از استان البرز پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید سرافراز در گلزار شهدای امام زاده هادی علیه السلام ینگه امام به خاک سپرده شد.

شایان‌ذکر است شهید «ابراهیم باخدا» متولد ۱۳۲۵ در سال ۱۳۶۴ به عنوان بسیجی به منطقه جنگی جهت دفاع از میهن اعزام شد و پس از چند بار اعزام در شهریور ماه ۱۳۶۵ در منطقه شیخ صالح توسط دشمن بعثی و بمباران شیمیایی از نوع گاز خردل به درجه جانبازی نایل گشت.

پدر شهیدان   «حسینی» به فرزندان شهیدش پیوست

  «حاج سیدقربان حسینی» پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر «سیدمصطفی و سیدمرتضی حسینی» از رویان شهرستان نور مازندران به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و پس از سال‌ها انتظار به فرزندان برومندش پیوست.

پیکر مطهر پدر شهیدان  در رویان نور تشییع و در جوار فرزندان عزیزش به خاک سپرده شد.

شهید «سیدمصطفی حسینی» متولد ۱۳۴۷ سال ۱۳۶۳ در پاسگاه زید به شهادت رسید و شهید «سیدمرتضی حسینی» متولد ۱۳۴۲ سال ۱۳۶۱ در رقابیه به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × یک =