جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۲۸:۴۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

اعزام ایثارگران به اردوهای راهیان نور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

به گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار از ایثار، سید مستجاد حسینی گفت: با توجه به نزدیکی استان‌های کردستان و کرمانشاه با مناطق جنگی و با رعایت همه‌جانبه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حدود ۱۵۰۰ نفر از جامعه معزز شاهد و ایثارگر در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و گروه‌های ایثارگری به اردوهای یک روزه دیدار از مناطق جنگی […]



به گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار از ایثار، سید مستجاد حسینی گفت: با توجه به نزدیکی استان‌های کردستان و کرمانشاه با مناطق جنگی و با رعایت همه‌جانبه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حدود ۱۵۰۰ نفر از جامعه معزز شاهد و ایثارگر در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و گروه‌های ایثارگری به اردوهای یک روزه دیدار از مناطق جنگی اعزام شده‌اند.

‌مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور افزود: علاوه بر این بیش از سه هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اردوهای دیدار از مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور و یاد عزیزان اعزام شدند.

وی درباره نحوه برگزاری این اردوها خاطرنشان کرد: سیاست‌ها، برنامه‌ها و خدماتی که توسط اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می‌شود با اهداف ارتقا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با رویکرد نشاط برای جامعه ایثارگری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

خدمات بنیاد شهید با نگاه و اندیشه فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته است

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار بامدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: امروز به رغم همه دسیسه‌ها و فراز و نشیب‌ها، ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم در حالی که دشمن تلاش می‌کرد تا انقلاب اسلامی به چهل سالگی نرسد و در این راستا همه توان خود را بسیج کرد اما به برکت وجود فرهنگ ایثار و شهادت شکست خورد.

سردار یعقوب سلیمانی اضافه کرد: از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمن با همه ابزار ممکن تلاش کرده تا مشی و راه شهدا و فکر و اندیشه امامین انقلاب را متوقف کند اما شاهد هستیم که ملت ایران با پشت سر گذاشتن همه مشکلات، با بصیرت و ولایت مداری همواره در صحنه حضور داشته و از آرمان‌های شهدا دفاع کرده است.

وی تأکید کرد: امروز هر خدمتی که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می‌شود، اگر با نگاه و اندیشه فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته نباشد نمی‌توان اثرگذاری لازم را داشته باشد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با اشاره به ضرورت تقویت نظام تحول اداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در مسیر خدمت رسانی به ایثارگران افزود: حفظ همدلی، شفافیت و صداقت در کار اصل مهم خدمت‌رسانی است و می‌توان از منش شهدا در این راستا الگو گرفت. هرچه برای خدمت به شهدا لازم است را می‌توان در لسان شهدا یافت، وصایای شهدا گویای همه چیز است، توجه و تأکید بر این وصایا گره‌گشای بسیاری از مشکلات و مسائل است و خادم شهدا بودن از افتخارات ماست.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در سایه تعامل، هم‌افزایی و هماهنگی نهادهای مرتبط، بنیاد شهید و امور ایثارگران مرجعیت خود را در حوزه وظایف ذاتی و قانونی حفظ خواهد کرد.
 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار × 2 =