جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶:۵۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

پیکر شهید مدافع حرم در پاکدشت تشییع شد

به گزارش فرهنگ سار، مردم خداجو و شهید پرور پاکدشت پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، پیکر پاک و مطهر محمدرضا امیری، از شهدای تیپ فاطمیون را که در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، تشییع و تا منزل ابدی بدرقه کردند. مردم پاکدشت با سردادن شعارهای الله اکبر، خامنه ای […]



به گزارش فرهنگ سار، مردم خداجو و شهید پرور پاکدشت پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، پیکر پاک و مطهر محمدرضا امیری، از شهدای تیپ فاطمیون را که در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، تشییع و تا منزل ابدی بدرقه کردند.

مردم پاکدشت با سردادن شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست، پیکر شهید امیری را تا امامزاده حمزه(ع) خاتون آباد بدرقه کرده وپس از اقامه نماز به خاک سپردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت در حاشیه ای مراسم به خبرنگار فرهنگ سار گفت: شهید محمدرضا امیری از رزمندگان تیپ فاطمیون بود که داوطلبانه به سوریه اعزام و در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) در جبهه مقاومت و درگیری با گروهک‌های تکفیری به درجه شهادت نائل شد.

مهدی کعبی افزود: شهید امیری متولد سال ۷۰ است در تاریخ ۱۵ خرداد ماه سال ۹۳ در سن ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از شش سال مفقودی در منطقه خان‌طومان طی عملیات تفحص پیکر شهدای مدافع حرم شناسایی و به ایران اسلامی بازگشت.

وی تصریح کرد: شهرستان پاکدشت ۷۳ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که از این تعداد، ۸ شهید ایرانی و ۶۵ شهید از تیپ سرافراز فاطمیون شهرستان هستند.

پاکدشت با ۳۵۰ نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

17 + 17 =