جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۳:۴۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

پیام تسلیت امام جمعه گرگان و استاندار گلستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان اسودی

در پیام امروز دوشنبه آیت الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است: این بانوی فداکار و پاکدامن با ایمان عمیق و همت بلند، فرزندانی مؤمن و مجاهد تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب، در حساس‌ترین مقاطع دوران دفاع مقدس روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری درخشان و ماندگار از زنان فداکار این […]



در پیام امروز دوشنبه آیت الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است: این بانوی فداکار و پاکدامن با ایمان عمیق و همت بلند، فرزندانی مؤمن و مجاهد تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب، در حساس‌ترین مقاطع دوران دفاع مقدس روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری درخشان و ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم بر صفحات تاریخ رقم زد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در این پیام ضمن عرض تسلیت به خانواده و وابستگان این مادر شهید، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده ، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر طلب کرد.

همچنین هم در پیام هادی حق شناس استاندار گلستان به مناسبت شهادت درگذشت مادر شهیدان صمد و محمدعلی اسودی آمده است: مادران و پدران شهدا گنجیینه های ذی قیمتی هستند که درگذشت هر یک از آنان ضایعه ای جبران ناپذیر محسوب می شود.

حق شناس در این پیام نوشت: در هنگامه عزای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران وفادار آن امام بزرگوار، درگذشت مرحومه مغفوره بانو ربابه غفار پور مادرشهیدان سرافراز صمد و محمد علی اسودی از سلحشوران و دلاوران ۸ سال دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم فراوان شد.

در این پیام آمده است: بی تردید تلاش شبانه روزی این بانوی جلیله سعیده در تربیت فرزندانی مؤمن که جان گرانقدر خود را در راه اسلام عزیز، انقلاب شکوهمند اسلامی و سرافرازی میهن عزیزمان در طبق اخلاص دادند بر کسی پوشیده نیست و اجر چنین خدمتی بزرگ در نزد حضرت حق محفوظ خواهد بود.

ربابه غفارپور شیرجینی اهل استان گلستان و مادر شهیدان صمد و محمدعلی اسودی همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) به فرزندان شهیدش پیوست و پیکرش ظهر شنبه همزمان با تاسوعای حسینی در آستان مقدس امام زاده یحیی بن زید واقع در شرق استان گلستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

سردار شهید صمد اسودی فرزند اسدالله متولد دوم اسفند سال ۳۹ گنبدکاووس ۲۰ شهریور ۵۸ در پادگان چهل دختر شاهرود استان سمنان مشغول خدمت سربازی شد و بعد از شنیدن آشوب ضدانقلاب در شهر گنبدکاووس بلافاصله مرخصی گرفت و به زادگاهش آمد که در این درگیری‌ها سه بار مجروح شد.

شهید صمد اسودی خرداد ۶۱ به جبهه دفاع مقدس از میهن اعزام و فرماندهی گردان امام حسین (ع) تیپ کربلا را عهده دار شد تا اینکه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه ۱۸ اسفند ۶۳ در حمله هوایی رژیم بعث عراق به پادگان شهید ‘بیگلو’ به شهادت رسید.

محمدعلی برادر کوچکتر صمد اسودی نیز پس از چندین بار اعزام به جبهه سال ۶۵ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حدود چهار هزار شهید از سرزمین استان گلستان خون خود را فدای کشور کرده اند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار × 5 =