شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۵:۳۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

۱۰ هزار ایثارگر لرستانی مشمول دریافت مسکن هستند

به گزارش روز یکشنبه فرهنگ سار از ایثار واحد لرستان، محمود زرین‌جویی افزود: از این تعداد سه‌هزار نفر در اولویت هستند که باید طی پنج سال آینده برای آنها مسکن تامین شود. وی با اشاره به اینکه بیکاران جامعه ایثارگری لرستان ۶ هزار و ۴۰۰ نفر هستند اظهار داشت: این استان به لحاظ بیکاری جامعه ایثارگری جزو چهار استان […]



به گزارش روز یکشنبه فرهنگ سار از ایثار واحد لرستان، محمود زرین‌جویی افزود: از این تعداد سه‌هزار نفر در اولویت هستند که باید طی پنج سال آینده برای آنها مسکن تامین شود.

وی با اشاره به اینکه بیکاران جامعه ایثارگری لرستان ۶ هزار و ۴۰۰ نفر هستند اظهار داشت: این استان به لحاظ بیکاری جامعه ایثارگری جزو چهار استان نخست کشور است که طی تفاهم‌نامه میان بنیاد کشور و استانداری، طی پنج سال آینده ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری لرستان مشغول به کار می‌شوند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: نسبت جمعیت استان به کشور ۲.۳ و جمعیت ایثارگر ما نسبت به کل کشور ۲.۸۶درصد و ۵۶ صدم درصد بیشتر از میانگین کشور می باشد بنابراین باید توجه ویژه‌تری به این قشر معطوف شود.

زرین جویی همچنین با بیان اینکه از ۶۱۵ گلزار شهدای لرستان ۴۶۸ گلزار ساماندهی شده است تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۷ گلزار شهدا با ۹۰۰ مزار شهید ساماندهی نشده است.

وی تاکید کرد: این در حالی‌ است که وظیفه تعمیر و نگهداری گلزارهای شهدا بعد از ساماندهی سطح شهر، برعهده شهرداری و در سطح روستاها برعهده دهیاری‌ است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 + 18 =