جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۵:۴۳
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

«سیف‌الله باقریان» جانباز ۷۰ درصد به شهدا پیوست

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار،‌ جانباز شهید «سیف‌الله باقریان» سال ۱۳۴۴ در بوئین‌زهرا به دنیا آمد و سال ۱۳۶۶ بر اثر ریزش سنگر در میمک، دچار ضایعه نخاعی شد و پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت به شهادت رسید. پدر شهیدان «بدیهیان» دعوت حق را لبیک گفت  مشهدی «عباسعلی بدیهیان» پدر شهیدان «اکبر و محسن […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار،‌ جانباز شهید «سیف‌الله باقریان» سال ۱۳۴۴ در بوئین‌زهرا به دنیا آمد و سال ۱۳۶۶ بر اثر ریزش سنگر در میمک، دچار ضایعه نخاعی شد و پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت به شهادت رسید.

پدر شهیدان «بدیهیان» دعوت حق را لبیک گفت

 مشهدی «عباسعلی بدیهیان» پدر شهیدان «اکبر و محسن بدیهیان» پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش بر اثر کهولت سن به ملکوت اعلی پیوست.

شهید «اکبر بدیهیان» سال ۱۳۴۵ متولد شد و سال ۱۳۶۲ در جزایر مجنون، عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید «محسن بدیهیان» سال ۱۳۴۰ متولد شد و سال ۱۳۶۲ در سومار و در عملیات خط پدافندی به شهادت رسید.

پدر شهیدان «قاینی» آسمانی شد

«حسین قاینی» پدر شهیدان «ابوالقاسم و علی اکبر قاینی» در گناباد، پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش در سن ۹۳ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به شهیدانش پیوست.

مراسم تشییع این تندیس صبر و استقامت همان روز در زادگاهش دهستان زیبد با حضور محدودی از آحاد مردم و مسئولان برگزار شد.

برادران شهیدان «ابوالقاسم و علی اکبر قاینی» در اول فروردین ۱۳۴۸ و ۱۳ اردیبهشت ۱۳۳۶ در گناباد چشم به جهان گشودند و در پنجم اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر در منطقه سلیمانیه و ۳۰ مهر ۱۳۶۳ در عملیات عاشورا به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر سردار شهید علی اکبر قاینی پس از ۱۷ سال در مزار شهدای زیبد آرام گرفت.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 − 9 =