جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۳:۱۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

۲ شهید گمنام در شرق تهران تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش شامگاه شنبه فرهنگ سار؛ این شهدای گمنام مربوط به عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا در جبهه های جنوب در سال ۶۷ است که اخیرا پیکرهای مطهرشان کشف و منتقل شده اند. مراسم تشییع پیکرهای این شهدا به صورت کاروان خودرویی از پایگاه مقاومت ناحیه شهید بهشتی منطقه شرق تهران آغاز شد. پیکرهای مطهر […]



به گزارش شامگاه شنبه فرهنگ سار؛ این شهدای گمنام مربوط به عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا در جبهه های جنوب در سال ۶۷ است که اخیرا پیکرهای مطهرشان کشف و منتقل شده اند.

مراسم تشییع پیکرهای این شهدا به صورت کاروان خودرویی از پایگاه مقاومت ناحیه شهید بهشتی منطقه شرق تهران آغاز شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید از مسجد باب الحوائج تا مسجد جامع فاطمیه با حضور مردم شهیدپرور منطقه و با رعایت پروتکل های بهداشتی تشییع و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در صحن مسجد جامع فاطمیه (س) به خاک سپرده شدند.

مسجد باب الحوائج و مسجد جامع فاطمیه از جمله پایگاههای  فعال بسیج در منطقه میدان  تسلیحات در شرق تهران هستند که در طول دوران دفاع مقدس؛ صدها رزمنده و بسیجی از این منطقه به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند.

مسجد جامع فاطمیه بیش از ۴۰۰ شهید و دهها جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هم اکنون تصاویر این شهدا در قسمت یادمان شهدای دفاع مقدس؛ زینت بخش مسجد شده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج − یک =