جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۰:۰۳
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

واکسیناسیون خانواده شهدا و جانبازان علیه کرونا در استان سمنان آغاز شد

به گزارش فرهنگ سار، محمد یزدانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجدامام(ره) این شهر ابراز داشت: واکسیناسیون علیه آنفلوآنزا نیز در اوایل پاییز با اولویت والدین شهدا دارای کهولت سن و جانبازان انجام شد.وی اضافه کرد: طرح پرستاری از والدین شهدا بالای ۷۵ سال سن به منظور تکریم […]



به گزارش فرهنگ سار، محمد یزدانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجدامام(ره) این شهر ابراز داشت: واکسیناسیون علیه آنفلوآنزا نیز در اوایل پاییز با اولویت والدین شهدا دارای کهولت سن و جانبازان انجام شد.
وی اضافه کرد: طرح پرستاری از والدین شهدا بالای ۷۵ سال سن به منظور تکریم خانواده شهدا نیز اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: ۲ هزار و ۷۳۰ شهید در ۲۴۷ گلزار شهدا در سراسر استان سمنان آرمیده‌اند که این تعداد شهید نشان از ظرفیت بالای استان در زمینه ایثار و شهادت است.
یزدانی بیان کرد: استان سمنان به نسبت جمعیت از لحاظ تقدیم شهید رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: ۷هزار و ۱۱۱ نفر جانباز از پنج تا ۷۰ درصد در استان سمنان وجود دارد و خدمت‌رسانی به این عزیزان همواره در اولویت و مورد توجه است.
وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در بستر قانون در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و درمانی به جامعه هدف خدمت رسانی می‌کند.
یزدانی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف ذاتی اداره‌کل بنیاد شهید استان سمنان است و در این زمینه تلاش می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با اشاره به شیوع کرونا و پرهیز از حضور فیزیکی برای حفظ سلامت خانواده شهدا، گفت: تماس تلفنی و دلجویی از چهار هزار خانواده شهدا و جانباز استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز شهدا انجام شد.
وی یادآور شد: یکهزار و ۴۰۰ ایثارگر خدمات ریالی و مالی مانند اشتغال و درمان از اداره‌کل بنیاد شهید استان سمنان دریافت می‌کنند.
وی اظهار داشت: هشت هزار نفر در اداره کل بنیاد شهید استان سمنان دارای بیمه پایه و ۲۱ هزار نفر دارای بیمه مکمل هستند و برابر تعرفه دولتی ۱۰۰ درصد تعرفه آنها پرداخت می‌شود.
یزدانی اضافه کرد: ۲۵ داروخانه و ۱۵ آزمایشگاه و دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان سمنان به حانواده شهدا و جانبازان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان گفت: خدمت‌رسانی در زمینه تجهیزات و کالای پزشکی به خانواده شهدا و جانبازان استان نیز انجام می‌شود.

به گزارش فرهنگ سار، ۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهدا است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 + هشت =