جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۶:۵۴
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

مادر شهیدان حسن نژاد حقی به فرزندان شهید خود پیوست

به گزارش فرهنگ سار، مرحومه حاجیه خانم «سکینه ابوالحسنی» مادر مکرم شهیدان «منصور و علیرضا حسن نژاد حقی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.  مراسم تشییع و خاکسپاری با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، مردم و مسئولان در قطعه والدین شاهد واقع در گلزار شهدای سراب برگزار شد.شهید معظم منصور […]



به گزارش فرهنگ سار، مرحومه حاجیه خانم «سکینه ابوالحسنی» مادر مکرم شهیدان «منصور و علیرضا حسن نژاد حقی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 

مراسم تشییع و خاکسپاری با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، مردم و مسئولان در قطعه والدین شاهد واقع در گلزار شهدای سراب برگزار شد.
شهید معظم منصور حسن نژاد حقی بسیجی جهادگر سال ۴۴ در سراب متولد و سال ۶۶ در عملیات بیت المقدس ۲ منطقه ماووت به شهادت رسید.

شهید معظم علیرضا حسن نژاد حقی معلم بسیجی سال ۴۷ در سراب متولد و سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ منطقه اروند رود به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

«غلامرضا کامیاب» جانباز سرافراز ۷۰ درصد نیز روز گذشته(سه شنبه) بر اثر ایست قلبی، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این شهید سرافراز پس از ادای احترام مسئولان در گلزار شهدا «بهشت رضا» مشهد، در جوار یاران شهیدش، آرام گرفت.
غلامرضا کامیاب جانباز ۷۰ درصد سال ۱۳۴۲ چشم به جهان گشود و در ۱۵ تیر۱۳۶۲ در کردستان براثر برخورد با مین و اصابت ترکش از ناحیه دو چشم نابینا و به مقام رفیع جانبازی نایل آمد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × چهار =