جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۶:۴۴
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

فرمانده مرزبانی ناجا: کشوری امن در منطقه داریم

به گزارش فرهنگ سار از پایگاه خبری پلیس، سردار  احمدعلی گودرزی در جمع فراگیران دانشگاه علوم انتظامی امین، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای حریم امنیت کشور و شهدای مظلوم مرزبانی در چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز نیروهای پلیس مقتدر، ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  هستند […]



به گزارش فرهنگ سار از پایگاه خبری پلیس، سردار  احمدعلی گودرزی در جمع فراگیران دانشگاه علوم انتظامی امین، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای حریم امنیت کشور و شهدای مظلوم مرزبانی در چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز نیروهای پلیس مقتدر، ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  هستند و با ایثارگری و رشادت در شهرها و مرزها در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

وی با  اشاره به توطئه  دشمنان در ضربه به نظام اسلامی و انقلاب تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، یک کشور «عدالت پرورم  ست و هدف معاندان و دشمنان تسلط و سیطره بر کشور است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس و حمایت ۴۰ کشور دنیا  از بعثی های عراق بیان کرد: عراق با حمایت های مستقیم برخی از کشورها با ارتش آموزش دیده غربی، با همه امکانات و تجهیزات نظامی به سمت مرزهای ایران اسلامی هجوم آوردند ولی رزمندگان غیور با استقامت و رشادت در برابر آنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به رشادت  شهدا در دوران دفاع مقدس بیان کرد: جنگ تحمیلی، جنگ با کشور عراق نبود بلکه جنگ با استکبار و آمریکایی ها بود که نیروی انتظامی هم در کنار نیروهای مسلح در داخل کشور و در خط مقدم مبارزه با بعثی ها مقابله کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: رزمندگان اسلام، هشت سال دفاع جانانه از حریم کشور کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد و با تلاش شبانه روزی موفق شدند،دشمن را متوقف و  امپراطوری استکبار را رسوا کنند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در مرزهای آبی و خاک کشور عنوان کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس، افول پرشتاب نظام سلطه و استکبار جهانی بود و به فضل الهی با رهبری دلسوزانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کشوری امن در منطقه داریم.

وی با اشاره به گسترش فرهنگ ناب محمدی(ص) و بیداری اسلامی در دنیا مطرح کرد: رمز پیروزی این نظام، ذات مردمی آن است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: امروز وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح به خوبی نمایان است و این هم افزایی نشان از داشتن یک فرمانده مقتدر و با صلابت است که همه نیروهای مسلح تحت امر ایشان (ولی فقیه) از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کنند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 − 1 =