جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۲۵:۲۰
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

اجرای طرح سپاس از فجرآفرینان، ‌دهه فجر تا روز شهدا 

به گزارش فرهنگ سار از «ایثار»، حجت‌الله فرهادی، به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در طلیعه روزهای درخشان فجر از همه برنامه‌ها شایسته‌تر، تکریم خانواده معزز شهدا و خضوع در برابر روح فداکار شهیدان است. مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد ادامه داد: به مناسـبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد […]



به گزارش فرهنگ سار از «ایثار»، حجت‌الله فرهادی، به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در طلیعه روزهای درخشان فجر از همه برنامه‌ها شایسته‌تر، تکریم خانواده معزز شهدا و خضوع در برابر روح فداکار شهیدان است.

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد ادامه داد: به مناسـبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، همچنین تجلیل و قدرشناسی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، همانند سال‌های گذشته طرح «سپاس از فجرآفرینان» در فاصله زمانی مناسبت‌های ارزشـمند دهه مبارک فجر تا ۲۲ اسفند، سالروز صدور فرمان امام راحل(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا با مشارکت و همکاری سایر سازمان‌ها، حداقل ۲۲ هزار دیدار در سراسر کشور و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

فرهادی، دلجویی از والدین، همسران و فرزندان شهدا و قدردانی از صبر و استقامت آنها را از اهداف این دیدارها خواند و افزود: انجام دیدارها با رویکرد جـامعه‌محور طرح سپاس و با مشارکت و همکاری ائمه‌جمعه و جماعات، بسیج، معتمدین معین، نخبگان ایثارگر، اعضای شورای مشورتی استانداران و فرمانداران، سازمان‌های مردم‌نهاد و سایر سازمان‌ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: مورد توجه قرار دادن دیدار با مادران و همسران گرانقدر شهدا با تأکید بر مادران شهدای مدافع حرم به دلیل تقارن این ایام با ۱۳ جمادی‌الثانی، سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و ۲۰ جمادی‌الثانی، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر اهداف و رویکردها در این دیدارها است.

برگزاری مراسم اهدای «کمک‌های مؤمنانه» در بنیادشهید  

مراسم اهدای «کمک‌های مؤمنانه» امروز دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن و گرامیداشت دهه مبارک فجر در مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم، گفت: اهدای کمک‌های مؤمنانه با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت در برگزاری جشن ایام الله دهه فجر در دستور کار قرار گرفت که حاصل آن جمع‌آوری کمک‌های پایگاه‌های وابسته مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان است.
وی با اشاره به نحوه توزیع این بسته‌ها گفت: این بسته‌های معیشتی با کمک مسئولان و معتمدان محلات از جمله مددکاران مدارس و شورایاری‌ها در حومه تهران توزیع خواهد شد تا به دست افراد نیازمند برسد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای کمک‌های مؤمنانه گفت: با توجه به شرایط تحریم که در کشور حاکم است، فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌های مؤمنانه موج گسترده‌ای در سطح کشور برای کمک به معیشت نیازمندان آغاز کرد که تداوم این برنامه‌ها می‌تواند اثرات پرخیر و برکتی به همراه داشته باشد.

این مراسم با حضور فریده اولاد قباد، مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

بیست − 14 =