جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۱:۴۵
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

شهدا و ایثارگران بزرگترین الگوهای جامعه هستند

به گزارش فرهنگ سار از ایثار، ‌ حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری چهارشنبه در گردهمایی بازرسین کل کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) گفت: شهدا در نظر امام(ره) به‌قدری بزرگ بودند که خدمت به آنان را اولویت‌های اصلی کشور می‌دانستند و بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو اولین […]



به گزارش فرهنگ سار از ایثار، ‌ حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری چهارشنبه در گردهمایی بازرسین کل کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) گفت: شهدا در نظر امام(ره) به‌قدری بزرگ بودند که خدمت به آنان را اولویت‌های اصلی کشور می‌دانستند و بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو اولین نهادهای تأسیس شده در نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: در نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری شهدا، مزار شهدا، خانواده‌های آنان، جانبازان و آزادگان افرادی بسیار با عظمت هستند و با توجه به سخنان و بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص شهدا، جانبازان و آزادگان در پیش چشم ما نیز باید به‌قدری بزرگ و با عظمت باشند که همواره احترام گذاشتن به آنان را به‌عنوان نخستین وظیفه خود در برابر آنان بدانیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این عزیزان خیر را در جامعه نهادینه کرده‌اند و وقتی ما به این موضوع باور داشته باشیم، برای پاسداری از میراث این عزیزان و خدمت‌رسانی به خانواده‌های آنان از هیچ تلاشی غفلت نخواهیم کرد و این کار را وظیفه خود خواهیم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین شکری با تأکید بر اهمیت نظارت بر فعالیت‌های سازمانی گفت: بازرسی در سازمان باید از تمام وظایف اطلاع داشته باشد تا بتواند درستی فعالیت‌ها را ارزیابی کند و از سلامت کارها آگاه شود. در این مسیر حفظ آبروی افراد باید به‌دقت در نظر گرفته شود و از افراط‌ و تفریط پرهیز شود. مجموعه بازرسی امین سازمان و افراد است و باید حقوق شهروندی و شرعی تمام افراد را رعایت کند.

در این گردهمایی با حضور مجید عابدی مدیرکل دفتر ارزیابی، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران وضعیت ستاد مرکز بنیاد در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ و سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرار گرفت که وضعیت آن در سطح خوب و به‌عنوان دستگاه برتر معرفی شد. همچنین در این همایش سطح‌بندی استان‌ها در ارزیابی سال ۱۳۹۸ و مقایسه آن با سال ۱۳۹۷ مورد ارزیابی قرار گرفت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × یک =