جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۵:۴۸
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

 رییس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان «حسینی‌نسب» را تسلیت گفت 

به گزارش روز دوشنبه فرهنگ سار از «ایثار»، سعید اوحدی در پیام تسلیت خود آورده است: خانواده محترم شهیدان گرانقدر حسینی‌نسب؛ صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان […]



به گزارش روز دوشنبه فرهنگ سار از «ایثار»، سعید اوحدی در پیام تسلیت خود آورده است: خانواده محترم شهیدان گرانقدر حسینی‌نسب؛ صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.
رییس بنیاد شهید در این پیام درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری گودرزی» مادر گرامی شهیدان معزز «سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی حسینی‌نسب» را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت و افزود: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

مراسم خاکسپاری مرحومه کبری گودرزی فردا سه‌شنبه ( ۲۱ مرداد ماه) در گلزار بهشت شهدا قطعه والدین برگزار می‌شود.
سید عباس حسینی نسب بیستم آذر ۱۳۳۳ در شهرستان آبادان به دنیا آمد و دوم فروردین ۱۳۶۱ در شوش بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.   
سیدحسن حسینی نسب یکم مرداد ۱۳۳۷ در شهرستان بروجرد به دنیا آمد و هجدهم آذر ۱۳۶۰ در حمیدیه اهواز بر اثر اصابت ترکش شهید شد.  
سیدعلی حسینی نسب هفدهم خرداد ۱۳۴۴ در شهرستان آبادان چشم به جهان گشود و بیست و هشتم بهمن ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.   

مادر شهیدان «قدرتی میبدی» آسمانی شد

حاجیه خانم «طاهره شخصی رضا» مادر شهیدان «حسنعلی و محمدرضا قدرتی» از استان یزد به فرزندان شهیدش پیوست.

حاجیه خانم «طاهره شخصی رضا»، مادر شهیدان «حسنعلی و محمدرضا قدرتی»، بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
پیکر مطهر این مادر والامقام پس از اقامه نماز در امامزاده سید صدرالدین قنبر در گلزار بشنیغان در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید حسنعلی قدرتی میبدی در ۲۵ بهمن ۱۳۴۰ در میبد به دنیا آمد و در سال ۶۱ در عملیات رمضان به فیض شهادت نایل شد.
شهید محمدرضا قدرتی میبدی هم در نوزدهم اردیبهشت ۱۳۵۰ در میبد به دنیا آمد و در سال ۶۷ در شلمچه به درجه والای شهادت نائل شد. پیکر مطهر شهید در هشتم مرداد ۱۳۷۴ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان «شمشیری» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان گرانقدر «غلامحسین و بهروز شمشیری» از شهدای خوزستان در سن ۸۹ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.

حاجیه خانم «بتول بختیار» مادر شهیدان گرانقدر «غلامحسین و بهروز شمشیری» بدلیل کهولت سن در ۸۹ سالگی دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
شهیدان بهروز شمشیری در سن ۲۱ سالگی در سال ۱۳۶۱ و در عملیات الی بیت المقدس و غلامحسین شمشیری در سن ۳۱ سالگی در سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پدر شهیدان «مصطفایی» دعوت حق را لبیک گفت

پدر شهیدان «محسن و محمدعلی مصطفایی» از شهرستان نجف‌آباد دار فانی را وداع گفت و به لقاءالله پیوست.

حاج «قاسمعلی مصطفایی» پدر شهیدان «محسن و محمدعلی مصطفایی» پس از سال‌ها تحمل داغ فراق فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این پدر بزرگوار در گلستان شهدای نجف‌آباد برگزار شد.
شهید محسن مصطفایی ۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۵۰ در شهر نجف‌آباد متولد شد و سرانجام در ۲۹ فروردین‌ماه سال  ۶۷ در عملیات خط پدافندی در منطقه عملیاتی فاو عراق به درج رفیع شهادت نائل شد.  
شهید محمدعلی مصطفایی ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۴۸ در نجف‌آباد متولد و سرانجام در ۲۸ مهرماه سال ۶۲ در عملیات والفجر ۲ منطقه عملیاتی بانه دشت شیلر به درجه رفیع شهادت نایل شد.  

پدر شهیدان زال‌بیگی‌ به فرزندان شهیدش پیوست

فتح‌الله زال‌بیگی پدر شهیدان عبدالله و علی زال‌بیگی و جانباز نصرالله زال‌بیگی به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این پدر شهیدان بزرگوار،  از امامزاده حسین(ع) واقع در جوار گلزار شهدای شهر قزوین تشییع و در مزار والدین شاهد به خاک سپرده شد.
گفتنی است: شهید عبدالله زال‌بیگی، نهم مهر ۱۳۴۵ در شهر تهران به دنیا آمد و تا دوم متوسطه درس خواند.
این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و دوم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به شکم، شهید شد و مزارش در گلزار شهدای شهر قزوین قرار دارد.
همچنین برادرش شهید علی زال‌بیگی، بیست و چهارم اسفند ۱۳۴۹ در شمیرانات شهر تهران به دنیا آمد و تا اول متوسطه درس خواند.
این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سینه و پا شهید شد و مزارش در گلزار شهدای شهر قزوین قرار دارد.

احمدی جانباز  ۷۰ درصد به هم‌رزمان شهیدش پیوست

«حسن احمدی» جانباز سرافراز ۷۰ درصد از شهرستان ری پس از تحمل سال‌ها درد مجروحیت به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 جانباز ۷۰ درصد «حسن احمدی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت دوران دفاع مقدس در بیمارستان بقیه‌الله تهران به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
مراسم تشییع این شهید والامقاماز مقابل منزل وی در شهرستان ری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باحضور هم‌رزمان شهید و مردم قدرشناس برگزار و در بهشت زهرا (س)  تهران آرام گرفت.
شهید حسن احمدی در منطقه عملیاتی بیت المقدس ۴، شاخ شمیران در ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۶۷ و در سن ۲۱ سالگی بر اثر اصابت ترکش از ناحیه سر و سمت راست بدن دچار مجروحیت شد و به مقام جانبازی نائل آمد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور آسمانی شد

«محمدرضا ستوده» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور براثر عارضه ریوی در بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان نیشابور به دیار حق شتافت.

وی در سال ۹۶ معاون اداری و مالی بنیاد نیشابور بود و از سال ۱۳۹۷ به عنوان رییس بنیاد این دیار منصوب شد.
محمدرضا ستوده پس از ۴۰ روز بستری در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور در سحرگاه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ آسمانی شد.
 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

7 + 14 =