جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۱:۳۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

طرح ” لاله‌های روشن” در بندر گناوه برگزار شد

به گزارش فرهنگ سار، امام جمعه گناوه در این آیین گفت: عزت، سلامت، قدرت و اقتدار ما ایرانیان در گرو خون شهدا است و وظیفه داریم در راه این عزیزان و  مکتب سردار سلیمانی گام برداریم. حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: همه دانشجویان و دانش‌آموزان باید بدانند امنیت  کشور  مدیون شهدا از جمله شهدای […]



به گزارش فرهنگ سار، امام جمعه گناوه در این آیین گفت: عزت، سلامت، قدرت و اقتدار ما ایرانیان در گرو خون شهدا است و وظیفه داریم در راه این عزیزان و  مکتب سردار سلیمانی گام برداریم.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: همه دانشجویان و دانش‌آموزان باید بدانند امنیت  کشور  مدیون شهدا از جمله شهدای دانش‌آموز و فرهنگی است.

وی  اظهار داشت: شهدا و خانواده شهدا فراموش شدنی نیستند و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت خودآنها نیست.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آیین گفت: آموزش و پرورش این استان  با برنامه ریزی مناسب همواره در تلاش است که یاد و خاطرات شهدا را برای نسل جدید یادآوری کند.

علی موحدی افزود:  آموزش و پرورش ، شهدای دانش آموز و فرهنگی زیادی را تقدیم وطن کرده است که راه آنان را مستمر ادامه خواهد داد.

مدیرآموزش و پرورش گناوه  گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان است.

اسکندر احمدی افزود: طرح ملی لاله های روشن برای دومین سال متوالی در این شهرستان با پاسداشت یاد و خاطره شهید شاخص علی صیادی برگزار شده است.

وی گفت: آموزش وپرورش این شهرستان تاکنون  ۳۷ یادواره در سطح مدارس برگزار کرده است.

در پایان این آیین از خانواده شهید علی صیادی تجلیل شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است که از این مجموع ۳۶ شهید فرهنگی و دانش آموز هستند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 3 =