جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۶:۴۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

رییس بنیاد شهید درگذشت مادر شهیدان شاه حسینی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت فرهنگ سار سعید اوحدی در پیام خود خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر شاه حسینی آورده است:ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت فرهنگ سار سعید اوحدی در پیام خود خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر شاه حسینی آورده است:ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

وی افزود:‌ درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم توران طیرانی یوسف آبادی» همسر مرحوم حاج عبدالوهاب شاه حسینی  ومادر گرامی شهیدان معزز «محمد حسن، حسین و سعید شاه حسینی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

اوحدی گفت :‌ بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت و جانبازی فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

رییس بنیادشهید  و امور ایثارگران ادامه داد:‌ از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

شهید محمد حسن شاه حسینی” چهاردهم فروردین ماه سال ۱۳۳۹ در محله نیاوران تهران دیده به جهان گشود. پدرش عبدالوهاب و مادرش توران نام داشت. شهید شاه حسینی از شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامیاست که در عملیات بیت المقدس در جاده اهواز – خرمشهر در دوازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ به مقام شهادت رسید.

شهید “محمد حسین شاه حسینی” پانزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۲ در محله نیاوران تهران دیده به جهان گشود. و پس از حضور در جبهه در سن هجده سالگی در منطقه عملیاتی فکه در فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر۱ به شهادت رسید.

“شهید سعید شاه حسینی” پانزدهم خردادماه سال ۱۳۴۷ در محله نیاوران تهران دیده به جهان گشود. و پس از حضور در جبهه در سن هجده سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات والفجر۵ به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 + شش =