جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹:۲۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

رییس بنیاد شهید درگذشت مادر سه شهید، برادران زاهدی را تسلیت گفت

به گزارش فرهنگ سار، سعید اوحدی روز یکشنبه در پیام خود خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر زاهدی بیدگلی گفت:‌ ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان […]



به گزارش فرهنگ سار، سعید اوحدی روز یکشنبه در پیام خود خطاب به خانواده محترم شهیدان گرانقدر زاهدی بیدگلی گفت:‌ ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

وی در این پیام افزود: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم نگار کمالی مزرعه نوی» مادر گرامی شهیدان معزز «محمود، مصطفی و ماشااله زاهدی بیدگلی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآورشد: بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

اوحدی در بخش دیگر این پیام افزود: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

حاجیه خانم «نگار کمالی» مادر بزرگوار شهیدان والامقام «ماشااله، محمود و مصطفی زاهدی بیدگلی» پس از تحمل سال‌ها بیماری و درد فراق فرزندان شهیدش به ملکوت اعلی پیوست.
پیکر پاک این مادر بزرگوار در گلزار شهدای هفت امامزاده بیدگل و در جوار پیکر پاک فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.      

شهید «ماشااله زاهدی بیدگلی»  سال ۱۳۲۰ متولد شد و سال ۱۳۶۳ در جاده اهواز خرمشهر به درجه رفیع شهادت رسید. شهید «محمود زاهدی بیدگلی»  سال ۱۳۳۸ متولد شد و سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت رسید. شهید «مصطفی زاهدی بیدگلی» سال ۱۳۴۷ متولد شد و سال ۱۳۹۶ در منطقه البوکمال استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × دو =