جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۴:۵۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

فروشگاه زنجیره‌ای شاهد با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیادشهید افتتاح شد

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار از شعبه گلچین فروشگاه زنجیره‌ای شاهد در تهران، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در مراسم افتتاح این فروشگاه گفت:‌ امیدوارم در آستانه مبعث پیامبر اکرم(ص)، راه اندازی این فروشگاه با هدف خدمت به جامعه ایثارگران و مردم منطقه مورد عنایت خداوند و حضرت صاحب الزمان(ع) قرار گیرد. […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار از شعبه گلچین فروشگاه زنجیره‌ای شاهد در تهران، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در مراسم افتتاح این فروشگاه گفت:‌ امیدوارم در آستانه مبعث پیامبر اکرم(ص)، راه اندازی این فروشگاه با هدف خدمت به جامعه ایثارگران و مردم منطقه مورد عنایت خداوند و حضرت صاحب الزمان(ع) قرار گیرد.

شکری همچنین در گفت وگو با خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار تصریح کرد: این فروشگاه برای مردم خوب کشور توسط خادمان آنها راه اندازی می شود و انشالله خیر و برکت این کار به همه اهالی محله مردم و جامعه ایثارگری برسد.

وی خاطر نشان کرد: در این فروشگاه تعدادی از جوانان و تعدادی هم از خانواده شاهد و ایثارگر اشتغال پیدا کردند که این خود نوید روشنی برای اشتغال جوانان است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: مردم این محلات هم نیاز به چنین اماکنی برای تهیه نیازهای خود دارند که با راه اندازی این شعبه بطور قطع خدماتی دریافت می کنند. 

شکری خاطر نشان کرد: در این شعبه تولیدات کارخانجات داخلی به معرض دید و فروش خریداران قرار گرفته که این نوع کارها در جهت تولید ملی و افزایش بهره وری برای کارخانجات داخلی بسیار لازم است.

وی درباره اشتغال و سود آوری این اماکن برای ایثارگران گفت: سودآوری این شرکت ها به نفع ایثارگران و فرزندان شهداست که سرمایه گذار اصلی هستند.

اولین فروشگاه زنجیره‌ای شاهد در اتوبان امام علی(ع) منطقه ازگل تهران راه اندازی شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − 11 =