جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲:۵۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

تعیین سیاست‌های اجرایی پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار

به گزارش روز شنبه فرهنگ سار از  «ایثار»، محمدعلی فقیه در بیست و نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی از تلاش و همکاری مدیران این دستگاه‌ها در برگزاری مطلوب چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار تقدیر کرد.در ادامه این جلسه مدیران دستگاه‌های آموزشی ارزیابی خود را در خصوص […]



به گزارش روز شنبه فرهنگ سار از  «ایثار»، محمدعلی فقیه در بیست و نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی از تلاش و همکاری مدیران این دستگاه‌ها در برگزاری مطلوب چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار تقدیر کرد.
در ادامه این جلسه مدیران دستگاه‌های آموزشی ارزیابی خود را در خصوص برگزاری مجازی چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار اعلام کردند.
همچنین اعضای حاضر در جلسه درباره سیاست‌های اجرایی پنجمین جشنواره در اسفندماه سال جاری بحث و گفت‌وگو کردند و مقرر شد فرایند اجرایی از جمله ارسال، دریافت و ارزیابی مدارک علمی، فرهنگی و پژوهشی شرکت‌کنندگان طی جدول زمانی تعیین‌شده از شهریورماه و هم‌زمان با بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آغاز شود.
گفتنی است طبق توافق صورت گرفته فرایند اجرایی یادشده حتی‌الامکان به‌صورت غیرحضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

پیشتر محمد علی فقیه،  مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار گفته بود در نخستین نشست مجازی شورای مشورتی با حضور مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی مقرر شد این جشنواره که همه ساله در اسفندماه برگزار شده است و در سال گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاد، به صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: این جشنواره هر سال با تعامل، مشارکت و همکاری اعضای طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش ‌و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با هدف ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد و معرفی چهره‌های شاخص و برتر علمی شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود و از مقام آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، دانش آموزان و طلاب معزز شاهد و ایثارگر در سطح ملی تقدیر و تجلیل می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 − 10 =