جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۱:۴۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

جانبازان گلدی محمد پقه، رحیم بنار و اولیا ثانی به شهدا پیوستند 

به گزارش حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار،  جانباز ۷۰ درصد گلستانی  «گلدی محمد پقه»  آسمانی شد.  این جانباز ۷۰ درصد متولد سال ۴۶ در روستای کرد شهرستان آق قلا است که سال ۶۶ از ناحیه سر به درجه جانبازی نائل آمد. شهید  «گلدی محمد پقه» سرانجام پس از سال‌ها تحمل عوارض ناشی از صدمات وارده  […]



به گزارش حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار،  جانباز ۷۰ درصد گلستانی  «گلدی محمد پقه»  آسمانی شد.  این جانباز ۷۰ درصد متولد سال ۴۶ در روستای کرد شهرستان آق قلا است که سال ۶۶ از ناحیه سر به درجه جانبازی نائل آمد.

شهید  «گلدی محمد پقه» سرانجام پس از سال‌ها تحمل عوارض ناشی از صدمات وارده  به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز ۷۰ درصد «رحیم بنار» به قافله شهدا پیوست

جانباز گرانقدر  «رحیم بنار» از یادگاران دوران دفاع مقدس شهرستان سمنان پس از سال‌ها تحمل رنج مجروحیت به ندای ارجعی معشوقش لبیک گفت و به قافله همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر پاک آن شهید والامقام  از خیابان ساری شهمیرزاد  از توابع شهرستان مهدیشهر  به سمت گلزار شهدای شهمیرزاد تشییع و به خاک سپرده شد.

جانباز سرافراز ۷۰ درصد «رحیم بنار»، فرزند احمدعلی سال ۴۷ متولد شد و  سال ۶۶ در منطقه میمک بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن مجروح و قطع نخاع شد.

جانباز «بهزاد اولیا ثانی» به شهدا پیوست

«بهزاد اولیا ثانی» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، پس از سال ها تحمل رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
پیکر شهید «بهزاد اولیا ثانی» با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل های بهداشتی  تشییع و در گلزار شهدای امامزاده پنج تن لویزان به خاک سپرده شد.
جانباز ۷۰ درصد بهزاد اولیا ثانی سال ۱۳۶۰ در کرخه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به افتخار جانبازی نائل آمد و پس از تحمل ۳۹ سال تحمل رنج جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست. از او یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

مادر شهیدان «بیابانی» دعوت حق را لبیک گفت

 حاجیه خانم «شهبابه مرادی»  مادر گرامی شهیدان «خیراله و عین‌اله بیابانی شیره‌جینی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر گرانقدر در گلزار شهدای روستای شیره‌جین با حضور مردم شهیدپرور سراب و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

شهید «خیراله بیابانی شیره‌جینی»  سال ۴۱ در روستای شیره‌جین سراب متولد شد و سال ۶۳ در جزیره مجنون به شهادت رسید.  شهید «عین‌اله بیابانی شیره‌جینی» سال ۴۴ در روستای شیره‌جین سراب متولد شد و سال ۶۳ در منطقه سردشت به شهادت رسید.

پدر گرانقدر شهیدان «عباسی» آسمانی شد

 مرحوم «حاج یدالله عباسی» پدر شهیدان «کرامت‌الله و امان‌الله عباسی» از شهدای استان فارس در سن ۸۴ سالگی به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این پدر معظم  در شهرستان بوانات تشییع و در گلزار مطهر شهدای این شهرستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهیدان «امان‌الله و کرامت‌الله عباسی» به ترتیب در سال‌های ۶۵ و ۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفده − 11 =