جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۷:۰۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

پیکر شهید سرباز وظیفه مدافع امنیت در لردگان تشییع شد

به گزارش فرهنگ سار،به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری،  این شهید سرافراز سرباز کلانتری ۲۷ شهرک گلستان شیراز بود که بامداد روز دوشنبه ۲۲ دیماه سالجاری هنگام ماموریت در استان  فارس در مسیر کمربندی به سمت میدان صنایع در حین تعقیب  اشرار و هنجارشکنان به شهادت رسید.  فرمانده انتظامی شهرستان لردگان پیکر شهید استوار یکم […]



به گزارش فرهنگ سار،به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری،  این شهید سرافراز سرباز کلانتری ۲۷ شهرک گلستان شیراز بود که بامداد روز دوشنبه ۲۲ دیماه سالجاری هنگام ماموریت در استان  فارس در مسیر کمربندی به سمت میدان صنایع در حین تعقیب  اشرار و هنجارشکنان به شهادت رسید. 

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان پیکر شهید استوار یکم وظیفه امید خالدی از ستاد نیروی انتظامی شهرستان به سمت زادگاهش در بخش سردشت برگزار شد.

سرهنگ علی تاربش فر افزود: این شهید بزرگوار در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران نظم به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز در پیامی شهادت سرباز فداکار، شهید امنیت، مرحوم امید خالدی را تبریک و تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام محمد علی نکونام آمده است،شهادت سرباز فداکار، شهید امنیت، مرحوم امید خالدی را تبریک و تسلیت می‌گویم. این جوانان مجاهد که در راه آرامش جامعه و در راه مبارزه با فساد از خودگذشتگی نشان داده و می‌کوشند تا هموطنان خود از اشرار در امان باشند قطعاً محضر حضرت پروردگار از جایگاه و منزلت عظیم برخوردارند و امّت اسلامی هیچگاه فداکاری آنها را فراموش نخواهد کرد.

این مدال بالندگی و افتخار، مدال شهادت را به این شهید والاقدر تبریک گفته و به والدین و برادر و خواهرانش و به همه اقوام و آشنایان تبریک و تسلیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال برایشان صبر و اجر مسألت دارم.

به گزارش فرهنگ سار، شهید امید خالدی فرزند علی متولد سال ۱۳۷۷ سرباز وظیفه نیروی انتظامی کلانتری شیراز بود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

9 − 6 =