جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۶:۱۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

امام جمعه گناوه: تکریم مادران شهدا وظیفه مسئولان است

به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی دوشنبه شب در دیدار با مادر شهید احمد خواجه افزود: همه وظیفه دارند در حفظ ارزش‌های اسلامی و تکریم مقام شهید و مادران شهدا به جد تلاش کنند. وی اظهار کرد: نقش تربیتی مادران و همسران شهدا به عنوان یک الگوی عملی در جامعه مطرح است و باید […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی دوشنبه شب در دیدار با مادر شهید احمد خواجه افزود: همه وظیفه دارند در حفظ ارزش‌های اسلامی و تکریم مقام شهید و مادران شهدا به جد تلاش کنند.

وی اظهار کرد: نقش تربیتی مادران و همسران شهدا به عنوان یک الگوی عملی در جامعه مطرح است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه گناوه افزود: مادران شهدا از حضرت ام البنین (س) الگو گرفتند و با تقدیم عزیزترین فرزندان خود موجب پایداری و تنومندی درخت انقلاب اسلامی شدند.

وی گفت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به میهن ایران هویت و بزرگی بخشیدند و با نثار خون خود ، نظام جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه کردند.
رکنی حسینی اظهارداشت:  فرهنگ ایثار و شهادت که فضای اسلامی ایران را گرفته است باعث شده تا دشمن به خود جرات ندهد به  ممکلت  خدشه و آسیبی وارد کند.

امام جمعه گناوه افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا یکی از راه‌های ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایثار به ویژه برای نسل نوپای جامعه است که در سراسر ایران اسلامی اهتمام خاصی به این امر مهم شده است.

شهید احمد خواجه  اعزامی از نیروی زمینی ارتش در پنجم شهریورماه ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی شرهانی به شدت مجروح  و بعد از چند روز  به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهدای گناوه به خاک سپرده شد.

شهرستان گناوه در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه + 8 =