جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۶:۱۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

یادگاران جنگ برای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس تلاشی مضاعف کنند

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا روز چهارشنبه در آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سبزوار افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان، تحریف دفاع مقدس است که در این راستا باید دستاوردهای آن دوران درخشان بیشتر تبیین و بازگو شود.وی ادامه داد: تحریف دفاع مقدس آفتی جدی است که یکی از راه‌های خنثی کردن آن اهتمام […]



سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا روز چهارشنبه در آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سبزوار افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان، تحریف دفاع مقدس است که در این راستا باید دستاوردهای آن دوران درخشان بیشتر تبیین و بازگو شود.
وی ادامه داد: تحریف دفاع مقدس آفتی جدی است که یکی از راه‌های خنثی کردن آن اهتمام جدی در حفظ و نشر این ارزش‌ها از طریق روایت راویان متعهد و همچنین تولیدات محتوایی و متنی غنی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: برپایی کنگره ملی شهدا اقدامی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که در این راستا کنگره هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران برگزار می شود.
موحدنیا افزود: رزمندگان شجاع ایران اسلامی با تکیه بر ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه در جنگی نابرابر برابر زورگویان ایستادگی و رویای تسخیر ایران از سوی دشمن را نقش بر آب کردند.
وی ادامه داد: چنانچه مجاهدت، ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقس نبود امروز نشانی از عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و پیشرفت های خیره کننده نبود.
در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس سبزوار تجلیل شد.
شهرستان سبزوار حدود هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سیزده − ده =