جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۸:۳۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

گردآوری خاطرات حاج قاسم در کتاب «سردار مقاومت و سرباز ولایت»

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، کتاب «سردار مقاومت و سرباز ولایت» نوشته قاسم نصیریان و شامل بررسی کلمه مقاومت و جبهه مقاومت و خاطراتی از سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی است. شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است و همه دل بستگان مقاومت خون خواه او هستند.این عنوان فرمایشی از سخنان […]



به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، کتاب «سردار مقاومت و سرباز ولایت» نوشته قاسم نصیریان و شامل بررسی کلمه مقاومت و جبهه مقاومت و خاطراتی از سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی است.

شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است و همه دل بستگان مقاومت خون خواه او هستند.
این عنوان فرمایشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی است که در پی شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان در سیزدهم دی ماه  ۱۳۹۸ بیان شد.
معظم له فرمودند: این ملت برای این که حیثیت اش و کیان حقیقی و انسانی و اسلامی و انقلابی و فرهنگ ملی اش حفظ شود؛ احتیاج به مجاهدت و مقاومت و ایستادگی در مقابل تهاجم دشمن و تهاجم کردن به نقاط ضعف دشمن دارد.   

چاپ این کتاب را انتشارات خادم الرضا در ۱۴۸ صفحه روانه بازار نشر کرده است.
در این کتاب خاطرات متنوعی از زندگی شهید سلیمانی از لسان همرزمان و دوستان و خانواده شهدا بیان شده است.

به گزارش فرهنگ سار، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت. 

۱۰۷۱

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده + یک =