جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۳:۳۸
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

کتابهای نشر شاهد با ترجمه انگلیسی منتشر می‌شود

رحیم نریمانی روز چهارشنبه در گفت وگو با حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار افزود: مجلات شاهد و ویژه نامه های شاهد یاران در سایت نوید شاهد به صورت آنلاین و با انتشار و پشتیبانی محتوایی اخبار روز قابل دسترسی هستند. وی ادامه داد:‌ مجلات شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل شاهد کودک، نوجوان و جوان به […]



رحیم نریمانی روز چهارشنبه در گفت وگو با حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار افزود: مجلات شاهد و ویژه نامه های شاهد یاران در سایت نوید شاهد به صورت آنلاین و با انتشار و پشتیبانی محتوایی اخبار روز قابل دسترسی هستند.

وی ادامه داد:‌ مجلات شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل شاهد کودک، نوجوان و جوان به صورت الکترونیکی در سایت نوید شاهد منتشر شدند.

مدیرکل پیشین روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد شهید گفت: میزان بالای دربرگیری، سرعت، امکان پاسخ به سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف و به‌روز بودن اخبار جزء مزیت‌های مجلات الکترونیکی است که در شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا می‌تواند افزایش سرانه مطالعه را همراه با سرگرمی و پرکردن اوقات مخاطبان به همراه داشته باشد.
وی ارائه خدمات الکترونیکی فرهنگی را از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد و گفت:‌ روزانه بیش از ۱۳۰ هزار بازدید از سایت نوید شاهد صورت می‌گیرد.

نریمانی افزود:‌ در تازه‌ترین شماره ماهنامه شاهد یاران، نیز ویژه نامه شهدای ورزشکار با عنوان «سلام بر قهرمانانی که مدال‌شان پلاک شهادتشان شد» ویژه شهدای ورزشکار با گفتارهایی از سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیونهای ورزشی و همچنین خانواده شهدا و قهرمانان و پیشکسوتان، از سوی گروه مجلات شاهد منتشر شد.

وی گفت: استفاده از فضای مجازی برای بازنشر فرهنگ ایثار و شهادت جزو اولویت‌های معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 + 15 =