جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۴:۳۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

گزارش رئیس جمهوری به مقام معظم رهبری افتخارآمیز بود

سید علیرضا آوایی روز سه شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(فرهنگ سار) و در نشست با مدیرعامل، معاونان، مدیران و سردبیران فرهنگ سار ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای اصحاب رسانه افزود: صادقانه می‌گویم وقتی وارد دولت شدم هرگز فکر نمی‌کردم کار دولت تا این حد […]



سید علیرضا آوایی روز سه شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(فرهنگ سار) و در نشست با مدیرعامل، معاونان، مدیران و سردبیران فرهنگ سار ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای اصحاب رسانه افزود: صادقانه می‌گویم وقتی وارد دولت شدم هرگز فکر نمی‌کردم کار دولت تا این حد سخت و دشوار باشد. خداوند را به شهادت می طلبم کار دولت بسیار سخت، پر استرس، پر دغدغه، متکثر و متنوع است.

وی ادامه داد: اکنون جمعی دولت را اداره می‌کنند اما با تحریم‌های وحشتناک، بی سابقه و گسترده از جمله تحریم نفت، بنادر و بانک مرکزی مواجه  هستند، همچنین با بیماری عجیب کرونا روبرو هستند. با این شرایط سخت دولت را مورد هجمه قرار می دهند و نصیحت می‌کنند در حالی که هیچ کاری ساده تر از صحبت های قشنگ نیست و هیچ چیز هم سخت تر از حل مشکلات نیست.

آوایی اظهار داشت: تلقی من این است که کار هیچ دولتی در طول انقلاب اسلامی به این اندازه سخت نبوده و شاید هم آنقدر مورد جفا قرار نگرفته است. ممکن است هر دولتی نقایصی داشته باشد که باید اصلاح شود اما واقعا شرایط سخت است و باید بیش از همیشه دولت را کمک کرد.

وزیر دادگستری تصریح کرد: طبق روایات، کف انصاف این است که در قضاوت دیگری خود را جای او قرار دهیم.

آوایی اظهار داشت: یکی از بدترین دیکتاتوری‌ها، دیکتاتوری جو است. فضایی درست می شود که انسان حقیقتی که می خواهد نمی تواند بازگو کند.

وی تصریح کرد: اقدامات دولت را صادقانه باید بدون مبالغه منعکس کرد. اکنون وضع کشور در برخی شاخص ها از جمله دسترسی به آب آشامیدنی، برخی شاخص‌های بهداشت و درمان، دسترسی به برق و گاز از برخی کشورهای پیشرفته هم بهتر است. این افتخارات منحصر به دولت نیست بلکه افتخار ملت ایران است.

آوایی با اشاره به تبلیغات گسترده علیه ایران گفت: این اقدامات ظلم به کشور، دین، ملت و مدیرانی است که در این چهل سال در کشور زحمت کشیده اند.

ادامه دارد…

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

12 + هشت =