جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۰:۰۰
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

وحدت راهبردی‌ترین نیاز کشور است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش فرهنگ سار، سردار رحیم نوعی اقدم روز یکشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس دانشگاه علم و صنعت ایران که به صورت مجازی و حضوری برگزار شد، افزود: اگر بخواهیم  دفاع مقدس را در یک کلمه بیان کنیم که همه خصوصیات لازم مقاومت هشت ساله […]



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش فرهنگ سار، سردار رحیم نوعی اقدم روز یکشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس دانشگاه علم و صنعت ایران که به صورت مجازی و حضوری برگزار شد، افزود: اگر بخواهیم  دفاع مقدس را در یک کلمه بیان کنیم که همه خصوصیات لازم مقاومت هشت ساله را داشته باشد، فقط می توانیم بگوییم تمام هشت سال دفاع مقدس در خدا خلاصه می شود.

وی ادامه داد: ما با خدا پیروز شدیم و خداوند ما را پیروز کرد و رزمندگان اخلاص داشتند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه تصریح کرد: باید به ادبیات شهدا برگردیم و از غرور و حسد دوری کنیم. همچنین وحدت راهبردترین نیاز ما بود که در دوران دفاع مقدس همه مسوولان، مردم و رزمندگان وحدت داشتند.

سردار نوعی اقدم همچنین گفت: وحدت و خدمت به مردم تحت امر ولایت راز رفع مشکلات است، باید دو دستگی چپ و راست برچیده شود. همه نیروهای انقلاب و ارزشی باید به نقطه اتحاد برسند زیرا در دوران هشت سال دفاع مقدس ما با هم و پشت به پشت هم پیروز شدیم.

وی تاکید کرد:باید به بیت المال توجه داشته باشیم و خون شهدا را با برخی اقدامات ناپسند نادیده نگیریم و ادبیات شهدا مثل شهید باکری در نهادهای دولتی عملیاتی شود. اگر ادبیات شهدا جریان پیدا کند، بسیاری از محاکمه های میلیاردی نیز اتفاق نمی افتد.

در پایان این مراسم با حضور سردار نوعی اقدم از چند خانواده شهید دانشگاه علم و صنعت ایران تجلیل شد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه تا ششم مهر ماه است که همزمان با حمله رژیم بعثی صدام حسین به جنوب کشور در سال ۱۳۵۹ آغاز می شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفت − شش =