جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۱:۵۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

امام جمعه خرم‌آباد: بهای سنگینی برای امنیت کشور داده‌ایم

به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در مراسم تشییع شهید “عزیزالله بهاروند” افزود: زمان اعزام این شهید بزرگوار به جبهه‌، شهرهای ما آماج موشک‌های دشمن بود اما با رشادت، شهادت و ایثار شهدایی همچون او، امنیت در میهن اسلامی حاکم شده است. وی اظهار داشت: والدین شهید بهاروند دار فانی را وداع گفته، با داغ فراق و […]

به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در مراسم تشییع شهید “عزیزالله بهاروند” افزود: زمان اعزام این شهید بزرگوار به جبهه‌، شهرهای ما آماج موشک‌های دشمن بود اما با رشادت، شهادت و ایثار شهدایی همچون او، امنیت در میهن اسلامی حاکم شده است.

وی اظهار داشت: والدین شهید بهاروند دار فانی را وداع گفته، با داغ فراق و قد خمیده از دنیا رفتند اما اکنون روح این شهید در آغوش پدر و مادرش جای دارد.

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی برای کشور است تصریح کرد: هر از چندگاهی دُری گرانبها از این گنجینه به سوی شهرها می‌آید و فضا را مطهر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: همزمانی بازگشت شهید بهاروند در دهه فجر این پیام را دارد که شهید جسمش را به خاک اما راهش را به ما می‌سپارد، بنابراین راه شهید امانتی است که باید این مسیر را با مجاهدت، مستمر و بدون وقفه ادامه دهیم.

یکر مطهر شهید “عزیزالله بهاروند” از شهدای ارتش جمهوری اسلامی که پس از ۳۶ سال به تازگی در منطقه عملیاتی مجنون شناسایی شده است روز دوشنبه در خرم‌آباد تشییع شد.

پیکر شهید عزیزالله بهاروند، متولد ۱۳۳۹ روستای دیناروند علیا از توابع شهر خرم‌آباد که اسفندماه سال ۶۳ طی عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود، پس از ۳۶ سال شناسایی شده و امروز آیین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام انجام شد.

شهید ارتشی «عزیزالله بهاروند» از تیپ ۶۵ نیروی ویژه ارتش جمهوری اسلامی تنها ۲۴ سال داشت که در عملیات «بدر» به شهادت رسید و پیکرش در جزیره مجنون باقی ماند که پس از گذشت ۳۶ سال از شهادتش، با تلاش گروه‌های تفحص، کشف و از طریق پلاک هویت شناسایی شد.

استان لرستان ۶ هزار و ۳۰۰ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد، ۶ هزار و ۳۷۹  جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یازده + هفده =