جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۰۴:۳۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

مسوولان با الگوپذیری از شهدا خدمتگزار مردم باشند

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با بزرگداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، افزود: مسوولان ما باید از صلابت شهدا الگو بگیرند و با جدیت برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت این نظام تلاش کنند زیرا که میز […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با بزرگداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، افزود: مسوولان ما باید از صلابت شهدا الگو بگیرند و با جدیت برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت این نظام تلاش کنند زیرا که میز مدیریت در کشور و نظام اسلامی مدیون شهدا است.

وی اظهار داشت: وظیفه همه ما است که با بصیرت افزایی و دانش و آگاهی و پشتکار پیگیر امور کشور باشیم.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: این انقلاب و نظام به برکت خون شهدا و جانفشانی و رشادت های آنان و صبوری و استقامت خانواده های معزز به اقتدار رسیده و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

حجت الاسم فاطمی نسب گفت: برای پیشرفت و اقتدار این مملکت باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و برای محقق شدن گام دوم انقلاب تلاش کنیم نسل های جوان را به گونه ای تربیت کنیم که نظامی قدرتمند در منطقه و جهان رقم بزنیم و در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

همچنین مراسم معنوی محفل انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور پرسنل انتظامی سرپل ذهاب و به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در مصلای نماز جمعه سرپل ذهاب برگزار شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار تن، ۸۶۱ شهید والامقام، یک هزار و ۴۰۰ جانباز و ۱۱۲ آزاده سرافراز را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده + 16 =