جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۵:۵۰
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

مسئولان و مردم گناوه با شهدا تجدید بیعت کردند

به گزارش فرهنگ سار،  این آیین که روزشمار آن به نام انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی مزین شده،  مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر اقشار با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ  شهدای این شهر  ادای احترام و تجدید بیعتی دوباره کردند. رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گناوه […]



به گزارش فرهنگ سار،  این آیین که روزشمار آن به نام انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی مزین شده،  مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر اقشار با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ  شهدای این شهر  ادای احترام و تجدید بیعتی دوباره کردند.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گناوه در این آیین گفت:  در این مکان مقدس جمع شدیم تا یک بار دیگر با آرمان‌ها والای شهدا که به کشور امنیت، اقتدار و عزت بخشیدند، تجدید بیعت کنیم.

محمد قاعدی افزود: شهدای والامقام حق بزرگی بر گردن ملت دارند و همه آحاد جامعه وظیفه دارند ، قدردان و تکریم کننده این عزیزان و خانواده‌های آنان باشیم.     

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: همه ما مسئولان مدیون خون شهدا هستیم و در طول دوران خدمت باید در مسیر آرمان‌ها،  سیره و منش زندگی، سبک و سیره و اخلاق مداری آنان  گام برداریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناوه بیان کرد: در کنار خدمات رسانی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر، در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام‌های خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: مزین شدن کوچه‌ها به نام شهدا، نصب تمثال شهدا و سرداران شهید در ورودی شهر، میادین و خیابان‌ها، دیوارنویسی، جمع‌آوری خاطرات و وصایای شهدا، از اقدام‌های صورت گرفته باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح این شهرستان است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس  ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 − 4 =