جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۴:۰۸
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

مادر شهیدان خلخالی: شهدا ناظر بر اعمال همه مردم و مسوولان هستند

حاجیه خانم جمیله فیاض منفرد که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس سه فرزند خود را تقدیم اسلام کرده روز یکشنبه در جریان دیدار فرماندار ورامین اظهار داشت: شهیدان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی وارد میدان مبارزه با ظلم و استکبار شدند و آگاهانه در این مسیر به شهادت رسیدند، آنان زنده‌اند و بر […]



حاجیه خانم جمیله فیاض منفرد که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس سه فرزند خود را تقدیم اسلام کرده روز یکشنبه در جریان دیدار فرماندار ورامین اظهار داشت: شهیدان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی وارد میدان مبارزه با ظلم و استکبار شدند و آگاهانه در این مسیر به شهادت رسیدند، آنان زنده‌اند و بر تمامی رفتارهای ما ناظرند.

وی تصریح کرد: در تک تک لحظات تنهایی، فرزندان شهیدم را کنارم احساس کرده و برای انجام امور با آن‌ها مشورت می‌کنم و همواره بهترین مسیر را پیش رویم قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: دعای خانواده شهدا همواره پشت سر مردم و مسوولان است و از خدا می‌خواهیم که جوانان را در مسیر خیر و صلاح قرار داده و آینده آنان را ختم به خیر کند.

این مادر شهید گفت: دعای شهیدان و خانواده آنان بدرقه راه کادر درمان است تا بتوانند بر این ویروس منحوس غلبه کرده و مردم جامعه بار دیگر زندگی عادی خود را سپری کنند.

وی افزود: آنچه که وظیفه ما بود با تقدیم کردن خون فرزندانمان در راه انقلاب انجام دادیم و حال این وظیفه مسؤولین است تا راه شهدا را ادامه داده و در راه اهداف شهدا و امام خمینی (ره) و انقلاب تلاش کنند.

حاجیه خانم فیاض منفرد گفت: خوشحالم که در راه خدا سه فرزند خود را تقدیم اسلام کردم و به دشمنان اسلام می گویم باز هم حاضرم هرچه که دارم در راه خدا و انقلاب اسلامی بدهم.
 

خدمت به خانواده شهدا وظیفه مسوولان است
فرماندار ورامین نیز در این دیدار که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) صورت گرفت اظهار داشت: خدمت به خانواده معظم شهدا ، توفیقی عظیم برای مسئولان محسوب می شود و مسئولین باید از فرصت حضور خانواده شهدا برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند. 

حسین کاغذلو افزود: خانواده شهدا در راه اعتلای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تمام هستی خود را تقدیم اسلام کردند و تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند که به آنان سرکشی کرده و مشکلات آنان را برطرف کنند. 

وی بیان کرد: مسوولان وظیفه دارند با سرکشی مداوم به خانواده معظم شهدا ، از نزدیک با آنان دیدار داشته و پیش از بیان مشکلات ، خود به رفع مسائل آنان اقدام کنند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما داشته و همه مدیون آنان هستیم، مسوولان با خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم و مردم با حرکت در مسیر ایستادگی و مقاومت شهدا می‌توانند پاسدار خون شهدای انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم باشند.

شهید محمد رضا خلخالی متولد سال ۱۳۴۶، شهید حسن خلخالی متولد ۱۳۳۷ و شهید حسین خلخالی متولد ۱۳۳۸ در شهرستان ورامین هستند که پس از حضور در جبهه های نبرد حق بر ضد باطل و رشادت‌های فراوان در دفاع مقدس به شهادت رسیدند. 

شهیدحسین خلخالی در تاریخ هفتم مرداد ماه ۶۱ در پاسگاه زید در خاک عراق در هنگام درگیری با نیروهای بعث به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

شهید محمد رضا خلخالی در ۱۵ مرداد ماه سال ۶۲در جبهه کانیمانگا در یکی از مناطق غرب کشور بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه سر و صورت به شهادت رسید. 

حسن خلخالی در سوم مرداد ۶۴ در منطقه مجنون بر اثر اصابت ترکش خمپاره متجاوزان بعثی به درجه رفیع شهادت نایل شد. 

دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است. 

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده − هفت =