جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۲:۲۵
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶

مادران شهیدان شفیعی، زاهدی، بورقی و محمود آبادی آسمانی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، حاجیه‌ خانم «کیهان بارجانی» مادر گرامی شهیدان والامقام «غلامرضا و سعید شفیعی»  براثر عارضه قلبی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر پاک این مادر والامقام امروز ۲۵ بهمن‌ماه تشییع و در گلزار […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، حاجیه‌ خانم «کیهان بارجانی» مادر گرامی شهیدان والامقام «غلامرضا و سعید شفیعی»  براثر عارضه قلبی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این مادر والامقام امروز ۲۵ بهمن‌ماه تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده محمد علیه‌السلام در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید «غلامرضا شفیعی» متولد ۱۳۴۵ سال ۱۳۶۵ در فاو براثر اصابت خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید والامقام «سعید شفیعی» متولد ۱۳۴۸ دی‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مادر شهیدان «زاهدی بیدگلی» به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم «نگار کمالی» مادر بزرگوار شهیدان والامقام «ماشااله، محمود و مصطفی زاهدی بیدگلی» پس از تحمل سال‌ها بیماری و درد فراق فرزندان شهیدش به ملکوت اعلی پیوست.
پیکر پاک این مادر بزرگوار در گلزار شهدای هفت امامزاده بیدگل و در جوار پیکر پاک فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.      

شهید «ماشااله زاهدی بیدگلی»  سال ۱۳۲۰ متولد شد و سال ۱۳۶۳ در جاده اهواز خرمشهر به درجه رفیع شهادت رسید. شهید «محمود زاهدی بیدگلی»  سال ۱۳۳۸ متولد شد و سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت رسید. شهید «مصطفی زاهدی بیدگلی» سال ۱۳۴۷ متولد شد و سال ۱۳۹۶ در منطقه البوکمال استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

مادر شهیدان «بورقی» به فرزندان شهیدش پیوست

حاج خانم «فاطمه صغری دستجردی» مادر گرامی شهیدان والامقام «جلال و سعید بورقی» پس از سال‌ها فراق و دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
پیکر پاک این مادر والامقام با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و امت شهیدپرور استان البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای بی‌بی سکینه در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید «جلال بورقی» متولد ۱۳۴۴ سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید «سعید بورقی» متولد ۱۳۴۹ سال ۱۳۶۵ در فاو عراق بر اثر عملیات پدافندی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مادر شهیدان «محمودآبادی» آسمانی شد

 حاجیه خانم «معصومه عباسی» مادر شهیدان «سیدحسین و سیدعبدالله محمودآبادی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش در سن ۹۰ سالگی بر اثر کهولت سن آسمانی شد.

پیکر این مادر فداکار با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور مسئولان و جمعی از مردم شهیدپرور تشییع و در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای محمودآباد به خاک سپرده شد.

برادران شهید «سیدحسین و سیدعبدالله محمودآبادی» به ترتیب سال ۱۳۴۲ و ۱۳۴۴ در محمودآباد متولد شدند و سال ۱۳۶۴ و سال ۱۳۶۳ به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

12 − 10 =