جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱:۱۲
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

۲۰۰۰ نقطه بقاع متبرکه آماده برگزاری آیین‌های عزاداری است

به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با حضور هیئت امنا بقاع متبرکه امام زادگان کشور افزود: مسولان مربوطه باید در ۲۰۰۰ نقطه بقاع متبرکه تمامی مسایل را تحت پوشش داشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی پرچم‌دار سیدالشهدا (ع) باشند و از برگزاری آیین […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با حضور هیئت امنا بقاع متبرکه امام زادگان کشور افزود: مسولان مربوطه باید در ۲۰۰۰ نقطه بقاع متبرکه تمامی مسایل را تحت پوشش داشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی پرچم‌دار سیدالشهدا (ع) باشند و از برگزاری آیین های عزاداری در فضای های بسته خودداری کنند.

وی اظهار داشت: انقلاب،  مردم، نظام و مسئولان ما حسینی هستند و در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی نگران مسایل حاشیه آن نیستیم، زیرا که خود حضرت نگهدار عزادارنش است.

حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه پیوند ملت ایران با سیدالشهدا (ع) ناگسستنی است، اظهار داشت: بهترین نماد پیوند مردم با اهل بیت (ع) این است که در این ایام هر ایرانی با نصب یک پرچم سیاه در منزل ارادت خود را به حضرت نشان خواهد داد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: در این خصوص هیئت های مذهبی پرچم‌دار اهل بیت (ع) هستند، اگر چه ویروس کرونا باشد یا نباشد.

وی اظهار داشت: هر قدم که به سمت عزاداری سید الشهدا (ع) برداشته می شود، موجب بخشش گناهان و خیر و برکت در امور زندگی ما خواهد شد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف، حجت الاسلام شرفخانی رییس مرکز امور خیریه و برخی از مدیران و روسای اوقاف از سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس به ارایه سخنان خود پرداخته و در خصوص برخی مشکلات به بحث و گفت وگو پرداختند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار × 2 =