جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۰۹:۲۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

حضور نشر شاهد با بیش از ۱۱۰ اثر در نمایشگاه مجازی کتاب

 به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، رحیم نریمانی، افزود: انتشارات شاهد با بیش از ۱۱۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی مجازی کتاب شرکت می‌کند که ۴۰ درصد از این آثار از تازه‌های نشر شاهد هستند. وی با بیان این‌که «خانه کتاب و ادبیات ایران» متولی برپایی این نمایشگاه است، افزود: نمایشگاه مجازی بین‌المللی […]



 به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، رحیم نریمانی، افزود: انتشارات شاهد با بیش از ۱۱۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی مجازی کتاب شرکت می‌کند که ۴۰ درصد از این آثار از تازه‌های نشر شاهد هستند.

وی با بیان این‌که «خانه کتاب و ادبیات ایران» متولی برپایی این نمایشگاه است، افزود: نمایشگاه مجازی بین‌المللی کتاب بهمن‌ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. مراسلات ناشران در این نمایشگاه بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و ناشران غیر از آثار خود نمی‌توانند محصولات دیگری را در این نمایشگاه مجازی بین‌المللی به فروش برسانند.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظرفیت سایت نوید شاهد برای فروش آنلاین مجلات، خاطر نشان کرد: با توجه به این تجربه و شناختی که از ظرفیت‌های فروش آنلاین به دست آمده است، می‌توان گفت که نشر شاهد در نمایشگاه بین‌المللی مجازی کتاب نیز حضور موفقی خواهد داشت.

۱۰ عنوان از کتاب‌های «نشر شاهد» به کتاب گویا تبدیل شده 

وی پیش از این با بیان این که تاکنون بیش از ۱۰ عنوان از کتاب‌های «نشر شاهد» به کتاب گویا تبدیل و به تازگی ۱۰ اثر دیگر در همکاری با «ایران صدا» به کتاب صوتی تبدیل شده‌اند، گفت: کتاب‌های جدید شامل «آخرین زره‌پوش»، «چشم بیدار»، «گلین»، «قاموس عشق»، «لطیف عشق»، «ماه برکه»، «آخرین نبرد»، «پا به پای شما دویدم»، «مهاجر کوچک» و «هلت ها نام تو را می خوانند» می‌شود.

نریمانی در پایان با اشاره به اینکه تمام کتاب‌های گویای «نشر شاهد» به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، یادآور شد: علاقه‌مندان برای شنیدن این کتاب‌ها می‌توانند به پایگاه خبری نوید شاهد مراجعه کنند. تمام این کتاب‌ها به‌صورت زمان‌بندی در این پایگاه خبری معرفی و فایل اصلی برای دانلود در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

بیست − نه =