جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۵:۱۸
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۶

توزیع ۲۰ هزار قرص نان و ۴ هزار پرس غذا در بروجن به مناسبت عید غدیر

امام جمعه بروجن گفت: تعداد ۲۰ هزار قرص نان به صورت رایگان به مناسبت عید غدیر توسط ۱۴ نانوایی در شهرستان بروجن توزیع شد.



به گزارش فرهنگ سار از شهرکرد علیرضا هراتی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار در شهرکرد گفت: تعداد ۲۰ هزار قرص نان به صورت رایگان به مناسبت عید غدیر توسط ۱۴ نانوایی در شهرستان بروجن توزیع شد.

امام جمعه بروجن ادامه داد: تعداد ۱۰۰ سبد کالا به ارزش هر بسته سه میلیون ریال و ۱۰۰ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی نیزبه دست اقشار کم‌درآمد و آسیب دیده شیوع ویروس کرونا در این شهرستان رسید.

وی خاطرنشان کرد: هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی و کمک‌های مالی توسط مردم دلسوز و فهیم شهرستان بروجن تامین شد و عمده توزیع در بین کارگران فصلی، سادات نیازمند، اصناف آسیب‌دیده شیوع ویروس کرونا، رانندگان وسائل نقلیه و کارگران رستوان‌ها بود.

هراتی مطلق با اشاره به اهمیت مسئله اطعام در روز غدیر اظهار داشت: چهار هزار پرس غذا نیز تحت عنوان اطعام روز غدیر در شهرستان بروجن توزیع به واسطه کمک‌های مردمی طبخ و توزیع شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرس در مناطق فقیرنشین شهرستان بروجن، یک‌هزار و ۵۰۰ پرس در بین عموم مردم و هزار پرس دیگر در بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: کاروان شادی غدیر نیز که متشکل از ۱۵ نفر از نوجوانان شهرستان بود توسط چند خودرو در سطح شهر با رعایت فاصله اجتماعی اقدام برگزاری سرود کردند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/م/و


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده + 5 =