جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴:۳۵
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

گره کور صعود سپاهان در بازی‌های سخت آسیایی

به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان جمعه شب گذشته با نتیجه ۲ برصفر مقابل النصر عربستان دومین شکست پی در پی را با ۲ گل تجربه کرد تا صعودش به مرحله بعدی به پیروزی  در ۲ بازی باقی مانده و شکست السد قطر از النصر عربستان گره بخورد. سپاهان در حالی شب گذشته مقابل […]



به گزارش فرهنگ سار، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان جمعه شب گذشته با نتیجه ۲ برصفر مقابل النصر عربستان دومین شکست پی در پی را با ۲ گل تجربه کرد تا صعودش به مرحله بعدی به پیروزی  در ۲ بازی باقی مانده و شکست السد قطر از النصر عربستان گره بخورد.

سپاهان در حالی شب گذشته مقابل النصر ۲بر صفر شکست خورد که بنا براعتقاد همه کارشناسان بازی برتری ارائه کرد و حتی موقعیت‌های صدرصد گل نیز برایش به وجود آمد که با بدشانسی و کم دقتی بازیکنان به بیرون رفت.

تیم سپاهان با این نتیجه با سه امتیاز از ۴ بازی در رده سوم گروه (دی)  قرارگرفت و سرنوشت صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به معجزه داشته باشد.

در دیدار شب گذشته سپاهان با النصر عربستان مالکیت توپ سپاهان ۵۳.۹درصد بود در حالی که النصر عربستان ۴۶.۱ درصد زمان بازی  توپ را در اختیار داشت ؛در تعدادکرنرها سپاهان با چهار کرنر نسبت به ۲ کرنر  النصر عربستان  پیشتاز بود و طلایی پوشان در دیدار شب گذشته ۴۵۷ پاس ردو بدل کردند که آمار  النصر عربستان ۴۰۱ پاس بود.

 سپاهان ۸ شوت در چارچوب دروازه داشت  ولی این رقم برای النصر عربستان پنج شوت بود اما این تیم عربی توانست از کمترین فرصت خود بیشترین بهره را در گلزنی داشته باشد.

در مجموع بازیکنان حرفه‌ای تیم النصر عربستان از کوچکترین فرصت‌های خود در حمله بهره ببرند و توانستند برخلاف روند بازی۲ گل به سپاهان بزنند تا نویدکیا در دومین تجربه خود دومین شکست را با بد شانسی کسب کند.

با این اوصاف کار سپاهان برای صعود پیچیده شد و باید دو دیدار باقی مانده خود را با پیروزی پشت سربگذارد و این موضوع نیز بستگی به بازی تیم‌های دیگر در این گروه نیز دارد که نوع خود باید شانس به سپاهان همراه باشد.

دوشنبه هفته جاری از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران سپاهان ایران با العین امارات بازی دارد و نکته حائز اهمیت این است که بازی ۲ تیم السد قطر با النصر عربستان قبل آن برگزار می شود.

پیروزی نماینده عربستان در دیدار با السد می‌تواند برای سپاهان شانس صعود دوباره را به ارمغان بیاورد و نماینده ایران نیز در دیدار با آخرین حریف خود یعنی السد در پنجشنبه هفته جاری سوم شهریور سرنوشت صعودش به مرحله بعد دست خودش است و باید پیروز میدان شود تا بتواند به مرحله بعد صعود کند.

در جدول گروه ” دی” این رقابت ها تیم النصر عربستان با ۱۰ امتیاز اول، تیم السد قطر با ۸ امتیاز دوم،سپاهان با سه امتیاز سوم و العین امارات نیز با یک امتیاز چهارم است.

 مربی تیم سپاهان شب گذشته در نشست خبری بعد بازی سپاهان با النصر گفت: می‌دانم کارمان خیلی سخت شده اما هنوز برای صعود شانس داریم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم.

 مجتبی توتونی  اظهار داشت: هرچند شکست خوردیم اما در فوتبال باید تا زمانیکه شانس دارید، حتی شانس های کوچک، تلاش کنید؛ می‌دانیم که کار خیلی سختی است ولی ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا بازیکنان را از این شرایط روحی و روانی خارج کنیم.

سپاهان اصفهان سال‌های  قبل تنها یکبار توانسته است به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برسد و تنها تیم باشگاهی ایرانی است که به مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۰۷ میلادی راه یافته‌ است.

لیگ قهرمانان آسیا بصورت متمرکز در دوحه قطر پیگیری می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده − 7 =