جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۵۵:۳۰
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

اعتبارات مورد نیاز بازسازی سی‌سخت تامین می‌شود

اسحاق جهانگیری روز دوشنبه  در جمع مردم سی سخت گفت: بازسازی یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده در شهر سی سخت برای دولتی که در یک سال بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی در سیل و زلزله را بازسازی کرده ، کار سختی نیست. جهانگیری تاکید کرد: ممکن است عده ای بخواهند مردم را نسبت […]



اسحاق جهانگیری روز دوشنبه  در جمع مردم سی سخت گفت: بازسازی یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده در شهر سی سخت برای دولتی که در یک سال بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی در سیل و زلزله را بازسازی کرده ، کار سختی نیست.

جهانگیری تاکید کرد: ممکن است عده ای بخواهند مردم را نسبت به بازسازی مایوس کنند اما با اطمینان به مردم می گوییم دغدغه تسهیلات و یا کمبود اعتبار نداشته باشند .
وی اشاره ای به سیل فروردین ۹۸ و زلزله سال ۹۷ کرمانشاه کرد و گفت حتی یک نفر وجود ندارد که بگوید خانه ام خراب شده و برایم خانه نساختند.
پیش از صحبت های معاون اول رئیس جمهور یکی از اهالی سی سخت  رسیدگی به بازسازی زیرساخت ها و مشکلات شهرداری را از اولویت  مردم عنوان کرد و از نماینده دولت خواست که به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.
معاون اول رئیس جمهوری اطمینان داد که پس از انجام فرایند بازسازی، دولت اعتبار ویژه ای در اختیار شهرداری سی سخت قرار خواهد

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

9 − 3 =