پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۹:۵۰
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

آزادگان با نام سروهای صبور تجلیل شدند

به گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار از صندوق قرض الحسنه شاهد،  در این رویداد فرهنگی، تعدادی از آزادگان عضو صندوق قرض الحسنه شاهد در دوران دفاع مقدس به شرایط سخت اسارت و خاطرات آن دوران پرداختند.این رویداد فرهنگی با همت صندوق قرض الحسنه شاهد و حمایت نهادهای فرهنگی، اقتصادی بصورت زنده از طریق تلویزیون […]



به گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار از صندوق قرض الحسنه شاهد،  در این رویداد فرهنگی، تعدادی از آزادگان عضو صندوق قرض الحسنه شاهد در دوران دفاع مقدس به شرایط سخت اسارت و خاطرات آن دوران پرداختند.
این رویداد فرهنگی با همت صندوق قرض الحسنه شاهد و حمایت نهادهای فرهنگی، اقتصادی بصورت زنده از طریق تلویزیون اینترنتی و بر بسترهای مختلف آنلاین برای مخاطبان در سراسر کشور پخش و مورد استقبال قرار گرفت.
صندوق قرض الحسنه شاهد علاوه بر انجام وظایف قانونی و ذاتی، برنامه هایی در راستای مسئولیت های اجتماعی و مسائل فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.
اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: این اقدامات بنا بر توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به موضوعات فرهنگی به ویژه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از مهمترین برنامه های در دستور کار صندوق قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج − دو =