شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۶:۴۲
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

۵۰ خانه ورزش در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

 مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:از این تعداد ۴۰ خانه ورزش و ۱۰ خانه کشتی روستایی است. حمید کریمی روز پنجشنبه در آیین افتتاح خانه‌های ورزش و کشتی روستایی تاکید کرد: برای راه‌اندازی این تعداد خانه‌های ورزش و کشتی روستایی در چهارمحال و بختیاری پنج میلیارد ریال هزینه شد. وی تصریح کرد:با بهره‌برداری از این […]



 مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:از این تعداد ۴۰ خانه ورزش و ۱۰ خانه کشتی روستایی است.

حمید کریمی روز پنجشنبه در آیین افتتاح خانه‌های ورزش و کشتی روستایی تاکید کرد: برای راه‌اندازی این تعداد خانه‌های ورزش و کشتی روستایی در چهارمحال و بختیاری پنج میلیارد ریال هزینه شد.

وی تصریح کرد:با بهره‌برداری از این تعداد خانه‌ ورزش و کشتی روستایی در استان تعداد خانه‌های ورزش و کشتی روستایی به ۳۲۰ مورد افزایش یافت که این استان، رکورددار خانه‌های ورزش و کشتی روستایی کشور شد.

به گزارش فرهنگ سار، معاون وزیر ورزش و جوانان برای بررسی طرح‌های عمرانی ورزشی، بهره‌برداری از چند طرح و آغاز عملیات طرح استادیوم ۱۵ هزار نفری شهـرکرد، افتتاح زمین چمن فرادنبه در شهرستان بروجن به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

از چهارمحال و بختیاری ورزشکارانی در رشته دوومیدانی، بسکتبال، والیبال، ووشو، جودو، کشتی، وزنه‌برداری، تیراندازی با کمان و شنا در دوره‌های مختلف به عضویت تیم‌های ملی درآمده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سیزده − 8 =